return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
hehe 1ste boeking innercity

basvh
quote:
Originally posted by AlFerox
op het Id&t forum gaat het gerucht dat er dit jaar helemaal geen aparte techno-zaal zal zijn.
die wordt namelijk omgeruild voor een hardstyle-zaal gehost door Q-dance. :eek: :confused:

of dit gerucht waar is weet ik niet.. maarja waar rook is, is vuur.

ik hoop niet dat er een q-dance hal komt. er zijn zoveel hardstyle feesten. met veel dezelfde line up. ze moeten gewoon weer earth een hal laten hosten. echt top was dat
kreischer2000
quote:
Originally posted by AlFerox
op het Id&t forum gaat het gerucht dat er dit jaar helemaal geen aparte techno-zaal zal zijn.
die wordt namelijk omgeruild voor een hardstyle-zaal gehost door Q-dance. :eek: :confused:

of dit gerucht waar is weet ik niet.. maarja waar rook is, is vuur.

dat zou wel vet zijn eigenlijk:D
hamburgerboefje
Als ze slim zijn maken ze gewoon van de club of deephouse zaal een q-dance toko. die club/deephouse zalen van vorig jaar waren toch erg leeg.. Maarja dan krijg je weer zo'n HH Vs. Techno sfeertje..Najaa als het aan mij ligt laten ze het gewoon zoals vorig jaar maar dan met natuurlijk andere dj's
Flipper01
Lijkt me toch echt niet dat ze Techno zouden vervangen voor Hardstyle..
Techno wordt IMO steeds populairder, lijkt me dan ook logischer dat er een hardstyle zaal ipv een club/groove zaal komt
magrec
Tjeerdo van id&t had het erover dat er absoluut!!!! geen hardstyle!!! zaal zou komen...

gelukkig maar :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland