|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by New Wave
En deze doos kan toevallig hele fette techno draaien, technisch gezien heeeel goed.
Ik heb veel respect voor haar...... |
ja idd jij doelt ckers op Base in your f#se daar draaide ze heel goed ja...draait ze nu vaker techno? of was dit een eenmalig avontuurtje, ik volg haar niet zo. |
|
|
| basvh |
vind het wel vaag jah daar dana op de main.
vorig jaar was IC goed bevallen maar zit wel te twijfelen. de line up spreekt me niet erg aan. line up is jammergenoeg niet zo vernieuwend als vorig jaar.
maar ik zie nog wel, me partymaat zit al 11 maanden te zeiken dat ie naar IC wil en als ie nog steeds erg graag wil dan ga ik wel mee. Want de feesten waar we naar toe gaan kies ik meestal uit en op het feest zelf beslis ik meestal welke dj we gaan zien. Dus ik vind het niet erg om een keertje me op te offeren .:D :D :D
Dag na IC heb ik trouwens familie dag dus als ik zou gaan zit ik er lekker brak bij. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
ja idd jij doelt ckers op Base in your f#se daar draaide ze heel goed ja...draait ze nu vaker techno? of was dit een eenmalig avontuurtje, ik volg haar niet zo. |
volgens mij was dat eenmalig, althans, zo werd het gepresenteerd destijds...
en opzich dekt ID&T zich dr mooi mee in: ze KAN techno draaien blabla, past goed in concept maar tegelijkertijd sleurt ze horden hardstylefans de rai in en draait ze doodleuk hardstyle. vervolgens gaan al die hardstylelui innercity vreselijk afkraken (sensation black taferelen) maar dat boeit ID&T dan niet, want de cash is binnen.
en wat gaat dana draaien: dat weet ze natuurlijk alleen zelf :p :p (diiiieeep) |
|
|
| Optimus |
van het PF-forum:
| quote: | First: ik vind dat dana niet op IC had moeten staan maar heb gister even met haar gepraat..
ze vertelde me (en bevestigde mijn idee over het concept) dat het concept achter de main is dat dit jaar alle (hoe zeg je dit zonder 100.000 tegenreacties) "top" dj's uit de meest populaire muziekstromingen aan bod komen.. en verleden jaar stond de allerbekende hardstyle nog niet op de landkaart.. dus daarom dit jaar de hardstyle erbij.. volgens ID&T (waar ze ook onder contract staat)
|
|
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by magrec
Tjeerdo van id&t had het erover dat er absoluut!!!! geen hardstyle!!! zaal zou komen...
gelukkig maar :p |
:rolleyes: :mad: :( :eek:
:p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|