return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 
hehe 1ste boeking innercity

AlFerox
quote:
Originally posted by stevesimon
trouwens dit is de eerste keer sinds tijden dat tiesto weer op een groot event van ID&T staat!

maakt dit een optreden van Tiesto soms beter dan wanneer het een optreden voor een andere organisatie zou betreffen?
arjoderoon
nee niet vanwege schot (dr was geen schot) maar omdat id-t dr een zooitje van maakte. tiesto stond de laatste keer dat hij op innercity draaide in een klein zaaltje met een kolere geluidssysteem ergens in een hoekje. toen wilde hij niet meer. blijkbaar heeft ie nu zn id-t boycot opgeheven om ff centen te sprokkelen?? (waarom zijn die id-t feesten anders zow duur??)
-TAIS-
Beetje jammere lineup. Was toch al niet van plan om er heen te gaan (vond het vorig jaar prima hoor, alleen de RAI is wat minder als locatie), maar nu weet ik zeker dat ik er niet heen ga.

Snap ook niet echt waarom ze nu Dana uit moesten nodigen. Of hopen ze hiermee toch nog 2000 hardstylers over te halen die speciaal voor Dana gaan en dan stiekem ook kennis maken met de andere muziek? Vreemde combi.
Optimus
quote:
Originally posted by arjoderoon
nee niet vanwege schot (dr was geen schot) maar omdat id-t dr een zooitje van maakte. tiesto stond de laatste keer dat hij op innercity draaide in een klein zaaltje met een kolere geluidssysteem ergens in een hoekje. toen wilde hij niet meer. blijkbaar heeft ie nu zn id-t boycot opgeheven om ff centen te sprokkelen?? (waarom zijn die id-t feesten anders zow duur??)

voor de 10.000.000.000.000e keer:

Tiesto heeft geen ruzie met ID&T, Tiesto had in 2000 zelf verzocht om in de progressive zal te draaien, hij wilde niet op de mainstage. Voorts is het onwaar dat hij niet voor ID&T draait, hij heeft dit jaar toch 9 uur lang op Dutch Dimension (=ID&T i.s.m. Mojo)gedraaid? Een andere reden voor dat hij niet/amper op ID&T feesten draait zijn zijn eigen (in 2001, inmiddels afgelopen) Tiesto solo tour en (2002) de Magikal Muzik Nights omwille van de exclusiviteit de boekingen heeft beperkt. En hij moet nu de laatste 2 jaren natuurlijk ook ongelooflijk veel in het buitenland draaien (bijv. de tour met Moby in VS).

AlFerox
quote:
Beetje jammere lineup. Was toch al niet van plan om er heen te gaan (vond het vorig jaar prima hoor, alleen de RAI is wat minder als locatie), maar nu weet ik zeker dat ik er niet heen ga.

Snap ook niet echt waarom ze nu Dana uit moesten nodigen. Of hopen ze hiermee toch nog 2000 hardstylers over te halen die speciaal voor Dana gaan en dan stiekem ook kennis maken met de andere muziek? Vreemde combi.

ik denk dat id$t bang is dat, vanwege het overschot aan parties tegenwoordig, Innercity niet uitverkocht zal raken en daarom ook Dana maar hebben gebooked om op safe te spelen.

ik hoor het die Obi, of weet ik welke grappenamker het was, nog zeggen: "op Innercity geen hardhouse of hardstyle" :rolleyes:

maar ach, who cares.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland