|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
...of zoek een vriend/vriendin zou ik zeggen!!
(en kom nu niet met onzin aankakken aub) |
Heb je niet een zus die mijn vriendin wil worden? Dan heb je van mij verder geen last meer, beloofd :D |
|
|
| DJ_Siesta |
Kennelijk is de gemiddelde leeftijd op het forum drastisch gedaald de afgelopen paar weken. De ene naar de andere sex, zusjes & puberaal gemeuk thread na elkaar. Mastrubeer gewoon wat vaker of zoek een vriend/vriendin zou ik zeggen!!
Kennen jullie nou nie gewoon met wat beters komen!!!!
(en kom nu niet met onzin aankakken aub) |
master player petrus has spoken :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
af en toe een thread mag heus wel, kom op man..... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
master player petrus has spoken :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
af en toe een thread mag heus wel, kom op man..... |
Heel goed, jij snapt t meteen! Af en toe ja!
================
Ik was nie van plan om hier weer een heel drama van te gaan maken maar wilde t gewoon ff kwijt dat het ons niet zo aanstaat. Dus hou er maar gewoon rekening mee! Tis nu net zó'n huis, tuin & keuken forumpie aan het worden! |
|
|
| DJ_Siesta |
Heel goed, jij snapt t meteen! Af en toe ja!
================
Ik was nie van plan om hier weer een heel drama van te gaan maken maar wilde t gewoon ff kwijt dat het ons niet zo aanstaat. Dus hou er maar gewoon rekening mee! Tis nu net zó'n huis, tuin & keuken forumpie aan het worden! |
oke:) |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Je riep toen ook dat je nooit meer terug kwam op het forum ;) Maar errug gezellie dat je weer terug bent, vond het erg jammer dat je afscheid had genomen van het forum, welkom terug (en niet weer ons verlaten hoor) :D :D
Door je aanwezigheid wordt het forum weer wat volwassener :toothless |
sja,k post alleen een stuk minder omdat idd de threads niet echt interessant zijn,kep niet echt de behoefte een zusje van iemand hier schandalig te pakken:p :eyespop:
Ennnn volwassen hoeft niet,lukt mij ook niet,maar boeiend kan toch wel?:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|