return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Hou het Forum volwassen!!

Chicane
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
...of zoek een vriend/vriendin zou ik zeggen!!

(en kom nu niet met onzin aankakken aub)

Heb je niet een zus die mijn vriendin wil worden? Dan heb je van mij verder geen last meer, beloofd :D
DJ_Siesta
quote:
Kennelijk is de gemiddelde leeftijd op het forum drastisch gedaald de afgelopen paar weken. De ene naar de andere sex, zusjes & puberaal gemeuk thread na elkaar. Mastrubeer gewoon wat vaker of zoek een vriend/vriendin zou ik zeggen!!

Kennen jullie nou nie gewoon met wat beters komen!!!!

(en kom nu niet met onzin aankakken aub)

master player petrus has spoken :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

af en toe een thread mag heus wel, kom op man.....
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

master player petrus has spoken :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

af en toe een thread mag heus wel, kom op man.....

Heel goed, jij snapt t meteen! Af en toe ja!

================

Ik was nie van plan om hier weer een heel drama van te gaan maken maar wilde t gewoon ff kwijt dat het ons niet zo aanstaat. Dus hou er maar gewoon rekening mee! Tis nu net zó'n huis, tuin & keuken forumpie aan het worden!
DJ_Siesta
quote:

Heel goed, jij snapt t meteen! Af en toe ja!

================

Ik was nie van plan om hier weer een heel drama van te gaan maken maar wilde t gewoon ff kwijt dat het ons niet zo aanstaat. Dus hou er maar gewoon rekening mee! Tis nu net zó'n huis, tuin & keuken forumpie aan het worden!

oke:)
Donna
quote:
Originally posted by MaGiK54

Je riep toen ook dat je nooit meer terug kwam op het forum ;) Maar errug gezellie dat je weer terug bent, vond het erg jammer dat je afscheid had genomen van het forum, welkom terug (en niet weer ons verlaten hoor) :D :D

Door je aanwezigheid wordt het forum weer wat volwassener :toothless

sja,k post alleen een stuk minder omdat idd de threads niet echt interessant zijn,kep niet echt de behoefte een zusje van iemand hier schandalig te pakken:p :eyespop:

Ennnn volwassen hoeft niet,lukt mij ook niet,maar boeiend kan toch wel?:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland