|
|
| xxl |
Zoals je misschien al gehoord heb, is de Miljoenennota 2003 uitgelekt hier een stukje :D
| quote: | Het ANP is nu gereed met de verzending van de berichtgeving over de Miljoenennota 2003. Op alle berichten rust een STRIKT EMBARGO tot dinsdag 17 september 15.15 uur.
PRINSJESDAG-FINANCIEN-MILJOENENNOTA E M B A R G O TOT DINSDAG 17
SEPTEMBER 2002, 15.15 UUR PRINSJESDAG
Nederland leeft op te grote voet
DEN HAAG (ANP) - Nederland leeft al jaren op te grote voet. Door de
hoge arbeidskosten heeft het zichzelf uit de markt geprezen. Bedrijven
kunnen steeds moeilijker meer concurreren met het buitenland. Sinds
1997 is de Nederlandse concurrentiekracht met ruim 10 procent
verslechterd ten opzichte van de andere EU-lidstaten.
|
Verontrustend nieuws voor ieders portmonnee dus, wat vind jij?
(ik vind dat er meer openheid in verslaggeving moet komen) :)
link:
http://www.teamfresh.com/prinsjesdag/ |
|
|
| TranceFool |
arbeidsloon moet omlaag
ik vind het zeer triest dat zoiets is uitgelekt, 1x per jaar zoiets dan wordt alles belend gemaakt. Dit mag toch nog wel ff geheim blijven vind ik |
|
|
| Spinnin Jack |
| quote: | Originally posted by TranceFool
arbeidsloon moet omlaag
|
GVD en ik hetzelfde blijven verdienen en de prijzen die maar stijgen :whip: :whip: :whip:
Daar gaat m'n koopkracht, ik moet natuurlijk wel genoeg geld overhouden om platen, coole , e.d. te kunnen kopen. |
|
|
| eieregooie |
| Voorlopig hebben we nog niets te klagen hier in Nederland... Wees blij dat je in een land woont waar je het je kan veroorloven om "Coole " (wat een woord :p haha!) te kopen... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by eieregooie
"Coole " |
Nog nie tegen gekomen... Heb je een adresje? Ik wil nml ook wel stoer zijn voor me vrienden. Dat lukt nml nog nie zo goed nu! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|