return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

New Wave
Het smaakt echt super ranzig als je met een meidje aan het kussen bent en ze het net een peuk gerookt....echt viesviesviesvies...der kenej gewoon op afknappen, simpel....denk dat heel veel dat hebben......heeft verder niets te maken met mensen veroordelen op het gebied van roken...
@ddicted
quote:
Originally posted by Blik

ik denk dat de mensen die dat gezegd hebben meer bedoelen dat ze geen relatie zouden willen hebben met iemand die rookt. Dus niet dat het niet zou "mogen".....

Dat bedoelde ik idd.
AlFerox
quote:
Originally posted by John

(nee, rokers zijn van die ruigste gasten;) (in de brugklas wel trouwens):p)

raad eens in welke klas ik zit! ;) :D
AlFerox
quote:
Originally posted by Jappio

Sterker nog ik vind dat ze nog is een x een algeheel rookverbod moeten maken in alle openbare gelegenheden. Dus ook in kroegen enzo. Weet wel dat dit niet echt haalbaar is maar waarom zouden mensen die niet roken de dupe moeten worden van mensen die wel roken.

nouja, wat een bull zeg! :mad:
dat is toch gewoon geven en nemen. andere mensen zullen weer last hebben van gewoontes waar jij je 'aan schuldig maakt'.
zo kunnen mensen die geen alcohol drinken gaan pleiten voor een algemeen alcoholverbod. omdat ze tijdens het uitgaan zoveel last hebben van dronken mensen.
mensen die geen auto rijden kunnen gaan pleiten voor het afschaffen van auto's want zij (en de rest van de wereld) hebben er zo een last van.

dat heet dus gewoon rekening houden met elkaar. iedereen heeft af en toe weleens last van elkaar. :clown:
Chicane
Ik vind het echt triest dat mensen blowen en wiet niet onder roken wil laten vallen... wat doe je er dan mee? Inhaleren boven een wasbak met kokend water? :D

Ik rook niet, ik ben verslaafd aan platen kopen en 1 plaat is al even duur als een pakkie peuken, dus... :)

over vrouwen die roken, opzich heb ik er geen moeite mee.. vind het niet fijn, maar wie ben ik om te zeggen dat ze dat niet mag doen? Ik bijt bv nagels, dus daar moet zij maar mee leren leven whehehe :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland