return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

Blik
quote:
Originally posted by Eye-Riz
En dat gezeik hier over dat vrouwen met een sigaret helemaal niet kunnen vind ik echt kant noch wal raken!! Waarom een vent wel en een vrouw niet??? wat maakt dat nou zo anders??? het is en blijft een MENS met een peuk!! Of het nou tieten heeft of niet!
Echt ontzettend slap geouwehoer!

ik denk dat de mensen die dat gezegd hebben meer bedoelen dat ze geen relatie zouden willen hebben met iemand die rookt. Dus niet dat het niet zou "mogen".....
Eye-Riz
nee, wat ze bedoelen is dat ze het ordinair vinden, Ma Flodder gehalte enzo, je kent het wel. Vind ik dus echt onzinnig en bekrompen. Zelfde als dat een meisje geen bier zou mogen drinken, omdat het dan een ordinair mokkel is, of anders wel een manwijf.
Ik denk dat degenen die me kennen weten dat ik geen van beide ben (je kan veel van me zeggen, behalve dat!), maar omdat ik zou roken of bier drinken zou ik dat WEL zijn?!?

RAAAAAAAAARE gedachtengang!

enne Teknikol: jij moet je niet verontschuldigen dat je rookt. Hooguit aan jezelf, maar niet aan anderen op een forum! (die zin van je 'jullie zullen me wel slap vinden'). Het roken hoort niet bij je persoonlijkheid, het is alleen een domme gewoonte :)

Over slap gesproken:
Rokers uitkafferen, dat is pas slap. Respect voor elkaar, dus waarom niet voor rokers? Zolang rokers ook maar respect hebben voor niet-rokers! (en dan niet zeggen dat er laatst een onbenul in de trein zat te roken op het balkon, dus jij nu recht van spreken hebt om rokers uit te kafferen!)
Apoptosis
quote:
Originally posted by Eye-Riz
nee, wat ze bedoelen is dat ze het ordinair vinden, Ma Flodder gehalte enzo, je kent het wel. Vind ik dus echt onzinnig en bekrompen. Zelfde als dat een meisje geen bier zou mogen drinken, omdat het dan een ordinair mokkel is, of anders wel een manwijf.

Hmm nee... k denk tog echt dat ze bedoelen dat ze vrouwen die roken minder aantrekkelijk vinden, wat ook vrij logisch is aangezien iedereen die dat gezegd heeft jongen/man is. k denk niet dat bedoeld wordt een rokende vrouwen taboe zyn... lykt my verder ook dat vrouwelijke niet-rokers ook zo denken over mannelijke wel-rokers... of zie k t nou helemaal verkeerd?
eieregooie
Ja, ik rook :D

En ik doe heel erg me best om ut forum lekker blauw te zetten, maar ut wil nie echt lukken :(
Jappio
quote:
Originally posted by Apoptosis

Hmm nee... k denk tog echt dat ze bedoelen dat ze vrouwen die roken minder aantrekkelijk vinden, wat ook vrij logisch is aangezien iedereen die dat gezegd heeft jongen/man is. k denk niet dat bedoeld wordt een rokende vrouwen taboe zyn... lykt my verder ook dat vrouwelijke niet-rokers ook zo denken over mannelijke wel-rokers... of zie k t nou helemaal verkeerd?

Tis niet zo dat ik afknap op de persoon die rookt, maar omdat ik zelf niet rook, en het onwijs smerig vind ruiken hoef ik echt geen vriendinnetje te hebben dat rookt. Sterker nog ik vind dat ze nog is een x een algeheel rookverbod moeten maken in alle openbare gelegenheden. Dus ook in kroegen enzo. Weet wel dat dit niet echt haalbaar is maar waarom zouden mensen die niet roken de dupe moeten worden van mensen die wel roken.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland