return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by Apoptosis
Ikke rook soms... eigenlyk alleen maar op gelegenheden, een partyroker dus :p. k doe ongeveer 1 maand met 1 pakje.

Sja k weet nie waarom. k zie t net als een biertje drinken, tis een 'gezelligheids-attribuut'. Als k zomaar op straat eentje rook, dan vinnik het echt smerig! Maar als het ergens gezellig is, biertje erbij, sigaretje, dan is het wel relaxt... k weet ook nie hoe dat komt. Veel mensen die ook partyrokers zijn zeggen 'het is om iets in je hand te hebben' (ok, kom maar met de grappen, inkoppertje ;)), om ergens mee bezig te zijn.

Hmm, wat een gelul allemaal :rolleyes: :D. naja...

BTW... deze poll is al een keer eerder gedaan...

Zelfde geld voor mij.

Alleen ben ik dan zo smiechtig om gewoon te bietsen :D, heb echt nog nooit 1 stuiver uitgegeven aan een sigaretje :p
Eye-Riz
quote:
Originally posted by AlFerox
haha, wat een lievertjes allemaal hier zeg! :toothless

"hè, bah! nee ik rook niet."
"gatver!"
"blegh, wat smerig zeg!"

"meisjes die roken, exit."
nou dan kan je veel meisjes exitten kan ik je vertellen!

ik vind dat er af en toe echt overdreven negatief over roken en rokers gedaan wordt.
het kost veel geld, dat is idd een groot nadeel.

ongezond? ja wat is nou niet ongezond tegenwoordig. bovendien kiest iedereen er zelf voor om te gaan roken, net zoals iedereen er zelf voor kiest om andere ongezonde dingen te doen. (wéér een patatje, of wéér een biertje drinken)
word dan gewoon veganist en geheelonthouder als je zo graag gezond wil leven.

ik vind het af en toe erg schijnheilig dat afkeurende vingertje mbt roken.

ben het totaal met je eens. ik ben gestopt, maar heb nog steeds dezelfde mening over rokers, en denk ook niet dat die gauw verandert. kan me voorstellen dat het voor niet-rokers niet fijn is om bij rokers in de buurt te zitten, maar val ze er niet op af. En dat gezeik hier over dat vrouwen met een sigaret helemaal niet kunnen vind ik echt kant noch wal raken!! Waarom een vent wel en een vrouw niet??? wat maakt dat nou zo anders??? het is en blijft een MENS met een peuk!! Of het nou tieten heeft of niet!
Echt ontzettend slap geouwehoer!
Optimus
Harry, mag jij met je 15 jaar wel roken van je ouders:p

maar ik rook niet:D
Teknikol
/me is blij met dit antwoord
Nook
ik ben nu 4 en een halve maand gestopt, het bevalt me prima, tenminste, nu heb ik er geen moeite meer mee, in het begin wel, zo af en toe lijkt me het nog wel ff lekker, maar doe ik het niet. :(

maar oke, je gezondheid gaat vooruit enzo he, plus het scheelt je echt onwijs veel geld :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland