return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

mr.marcello
Nog nooit gerookt en zal ook nooit gebeuren!

Met vriendelijke groet.
Blik
Nee ik rook niet, maar ik rook wel elke dag passief mee ongeveer, in de schoolpauzes als ik buiten sta, in de trein, elke avond dat ik uitga......

ik denk trouwens dat roken ook echt iets is wat je overneemt van iemad anders, het is vaak zo dat ongeveer heel de "groep" rookt, of niemand rookt. Is bijvoorbeeld bij mijn vrienden en familie zo. Bij de familie van mijn vriendin is het zo dat iedereen juist rookt (mijn vriendin gelukkig niet :)
AlFerox
haha, wat een lievertjes allemaal hier zeg! :toothless

"hè, bah! nee ik rook niet."
"gatver!"
"blegh, wat smerig zeg!"

"meisjes die roken, exit."
nou dan kan je veel meisjes exitten kan ik je vertellen!

ik vind dat er af en toe echt overdreven negatief over roken en rokers gedaan wordt.
het kost veel geld, dat is idd een groot nadeel.

ongezond? ja wat is nou niet ongezond tegenwoordig. bovendien kiest iedereen er zelf voor om te gaan roken, net zoals iedereen er zelf voor kiest om andere ongezonde dingen te doen. (wéér een patatje, of wéér een biertje drinken)
word dan gewoon veganist en geheelonthouder als je zo graag gezond wil leven.

ik vind het af en toe erg schijnheilig dat afkeurende vingertje mbt roken.
Blik
ik heb een flauw vermoeden dat Alferox rookt :p
John
quote:
Originally posted by Blik
ik heb een flauw vermoeden dat Alferox rookt :p

lol:D

en op zich heb je wel gelijk Alferox, je gaat toch wel een keer dood en alles is tegenwoordig slecht voor je..
neemt niet weg dat ik et nog steeds smerig vind...lieverdje of niet (nee, rokers zijn van die ruigste gasten;) (in de brugklas wel trouwens):p)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland