return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

Apoptosis
Ikke rook soms... eigenlyk alleen maar op gelegenheden, een partyroker dus :p. k doe ongeveer 1 maand met 1 pakje.

Sja k weet nie waarom. k zie t net als een biertje drinken, tis een 'gezelligheids-attribuut'. Als k zomaar op straat eentje rook, dan vinnik het echt smerig! Maar als het ergens gezellig is, biertje erbij, sigaretje, dan is het wel relaxt... k weet ook nie hoe dat komt. Veel mensen die ook partyrokers zijn zeggen 'het is om iets in je hand te hebben' (ok, kom maar met de grappen, inkoppertje ;)), om ergens mee bezig te zijn.

Hmm, wat een gelul allemaal :rolleyes: :D. naja...

BTW... deze poll is al een keer eerder gedaan...
@ddicted
quote:
Originally posted by Apoptosis

BTW... deze poll is al een keer eerder gedaan...

I see, voortaan toch ff checken
John
quote:
Originally posted by @ddicted

I see, voortaan toch ff checken

boeiend.. je had er alleen part 2 achter moeten zetten;)

ik rook zelf niet btw.. vind et smerig heheh
valt me op dat er vrij weinig rokers zijn hiero op et forum of ligt dat aan mij?
Teknikol
quote:
Originally posted by New Wave

Hoezo?

Als jij wilt roken is dat toch prima.:conf:

ah gelukkig, er zitten hier geen mensen die hetzelfde lullen als mn ouders...whehe:D
basvh
nee ik rook niet, paar jaar terug was ik wel een partyroker. Dus in de disco pislje en siggaretje heerlijk. maar dat doe ik ook niet meer

laatst een keer bij vriends thuis van die caramel sigaren gerookt die dingen zijn erg lekker!!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland