return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 
Wie rookt er allemaal ?

Eye-Riz
quote:
Originally posted by T.H.C.
wow...dit moet ik even uitprinten, ben nl de komende dagen als een kluizenaar afgezonded van het internet, en nu dringt er niet zoveel door in m'n hoofd...moet eerlijk toegeven dat ik dit boek als een excuus heb gebruikt om gister toch maar te gaan roken, hij schrijft nl dat als je rookt je door moet roken tijdens het lezen van het boek, erg slap van me om die week weg te gooien, maar pakje heb ik al weer weggegeven aan petrus.

Je hebt niet goed gelezen dan: er staat in dat als je nog rookt, je door moet blijven roken, maar als je al gestopt bent (hoe lang dan ook) je NIET moet roken :p

Maar ja, dat excuus gebruikte ik ook afgelopen zomer: ik was ziek,en had daardoor drie dagen niet gerookt. Toen bedacht ik me dat ik dus zowiezo wel kon stoppen. Ben Allen Carr gaan lezen, en zat nog steeds te twijfelen. Heb Allen Carr dus precies zo opgevat als jij en 'mocht' dus weer roken (die vijf dagen rookvrij dus overboord gegooid!)
Maar... paar weken later ben ik dus WEL gestopt! Je moet dus wel DOORZETTEN! en zoveel moeite kost dat niet.
franzelare
gewoon lolly's eten dat help misschien wel :)

maar niet van die kleur dingen die zijn echt goor!!

maaruh wouter je moet gewoon stoppen man :)
aphex
Iris go!!

:gsmile:
Eye-Riz
ik ben lekker op dreef :) opp mijn werk gaat er morgen iemand stoppen. die heb ik ook al mentaal voorbereid, kan mijn lol niet meer op :D heb mijn roeping gevonden!
mastah jc
quote:
Originally posted by Eye-Riz
ik ben lekker op dreef :) opp mijn werk gaat er morgen iemand stoppen. die heb ik ook al mentaal voorbereid, kan mijn lol niet meer op :D heb mijn roeping gevonden!
\

kzouu er geld voor vragen :D :D ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland