return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Eye-Riz
kijk, van types zoals jij zakt de moed je bij voorbaat natuurlijk al in de schoenen... mensen die dat soort dingen zeggen, zijn vaak nog de ergste in hun soort :D

ik geloof in THC. Nou moet hij nog in zichzelf gaan geloven. En dat zijn vrienden hem niet geloven is triest, maar daar is overheen te komen :D

:rolleyes: "Go talk to the hand!"

:D
Eye-Riz
quote:
Originally posted by T.H.C.
hij belooft wel veel, bijv. dat je zonder moeite kan stoppen, geef toe coach...jij hebt nu toch ook nog wel eens moeilijke momenten? (na het eten)

Dat is het leuke, ik zat ook steeds te wachten op de clou van Carr. :D
Moeilijke momenten? Je moet het anders zien: er zijn momenten dat je even vergeet dat je gestopt bent, en DAARDOOR lijkt het moeilijk. Het zijn de momenten dat je zonder na te denken een sigaret wil pakken. Je schrikt van die gedachte, want je gaat denken dat je die momenten altijd zult blijven houden, en dat er wel een dag zal komen dat je ze niet meer kunt weerstaan. Maar da's je eigen onzekerheid. Het komt echt neer op geloven in jezelf!
Ben gisteren ook heftig uitgeweest, en tuurlijk zijn er van die momenten dat je denkt 'sigaret, HIER!'. Maar je vergeet de momenten dat je dat NIET hebt, en dat is JUIST waar je aan zou moeten denken!
Ik kan in ieder geval,als ik zo'n moment heb, bedenken dat ik niet meer wil roken, en ik wil ook niet uitproberen hoe dat ene trekje nou smaakt, en ik wil ook niet denken '1 sigaret kan wel'. Want ik weet dat ik dan weer van voren af aan kan beginnen, dat alles voor niets is geweest en dat wil ik niet. En ik sta ook sterk, want ik geloof er nog steeds in. (terwijl het echt niet zo was toen ik stopte dat ik dacht van 'DIT is het moment, NU heb ik nooit geen zin meer om te roken'. Want ik denk dat je kunt wachten tot St Juttemis op dat moment ;)

enne Petertje:
T.H.C.
wow...dit moet ik even uitprinten, ben nl de komende dagen als een kluizenaar afgezonded van het internet, en nu dringt er niet zoveel door in m'n hoofd...moet eerlijk toegeven dat ik dit boek als een excuus heb gebruikt om gister toch maar te gaan roken, hij schrijft nl dat als je rookt je door moet roken tijdens het lezen van het boek, erg slap van me om die week weg te gooien, maar pakje heb ik al weer weggegeven aan petrus.
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Eye-Riz

enne Petertje:

Blik
gewoon gaan nagelbijten, dat helpt vast wel :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland