return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

TimeportE
we kunnen deze draad herdopen tot: kom op je kunt het draad!!
:)
kom op thc, je kunt het (serieus, zolang je het zelf gelooft en echt wilt!)
T.H.C.
Ik weet het mastah...ik was in de stad...glad vergeten...maar moet morgen toch weer naar de stad om pijpje te halen, ik heb nl vorrige week als afscheid een joint gedraait om alles op te maken zonder tabak...niet te roken!
Heb dus pijp(wil geen tabak meer) nodig en studieboek, als ik m'n huiswerk heb gemaakt stuur ik wel een pm naar je coach, kan je me overhoren;)
Me personal mental Eye-coach....stoer!:D

Goed hoor prox! erg knap van je...sigaretten hoop ik ook wel vanaf te blijven, lukt me al aardig deze week

Wel geinig dit...dit was waarschijnlijk wel anders gegaan als alles nooit had gepost.
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by T.H.C.
ok....bekenning...gvd ik weet dat petrus nu keihard moet lachen maar ik geef het toch maar toe....blowen is niet gelukt ik heb er nu weer een in de fik staan:confused: roken ga ik toch maar wel proberen...

edit en morgen boekje kopen:D

HAHA idd NERD!!

Had eigenlijk niet anders verwacht.

quote:
Originally posted by Eye-Riz
THC: OPNIEUW beginnen!!!! hup!!! je kunt het, daar twijfel ik niet aan! jij bent zeker weten sterker dan je denkt, dus probeer gewoon nog eens. Iedereen maakt wel eens een foutje. Alleen maak je een grote fout als je opgeeft, want dat is niet nodig.

Dan ken je T.H.C. nog nie :D

OK OK, ik zal fair blijven! Zet m op kerel! Ben benieuwd morgenavond met Eclips!!
Eye-Riz
kijk, van types zoals jij zakt de moed je bij voorbaat natuurlijk al in de schoenen... mensen die dat soort dingen zeggen, zijn vaak nog de ergste in hun soort :D

ik geloof in THC. Nou moet hij nog in zichzelf gaan geloven. En dat zijn vrienden hem niet geloven is triest, maar daar is overheen te komen :D
T.H.C.
Ja petertje...daar zakt inderdaad de moed van in je schoenen....gisteravond, hij trok me aan m'n oren naar de peukenoutomaat, gooide wat raars in mijn cola en schreeuwde EN NU FEESTEN GVD!! ...tja wat moet je dan:p
Annyway boek gekocht, ben al op de helft staat idd veel in dat ik al wist, ben wel benieuwd naar de rest hij belooft wel veel, bijv. dat je zonder moeite kan stoppen, geef toe coach...jij hebt nu toch ook nog wel eens moeilijke momenten? (na het eten)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland