return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

New Wave
quote:
Originally posted by T.H.C.
Ik heb de knoop doorgehakt, ben vandaag gestopt met roken en met blowen, dit komt zo plotseling omdat ik zaterdag iets te ver ben gegaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijzelf helemaal kapot aan het maken ben in het weekend en dan doordeweeks zoveel blowen dat je niet over moeilijke dingen na hoeft te denken(het leven is zo simpel als je maar stoned genoeg bent)
Nu is dat blowen niet verslaven maar wel de tabak die erdoor gaat, dus moet ik allebei tegelijk maar opgeven, scheelt me ook nog klauwen met geld, alleen aan de wiet was ik al 25 eurotjes in de week kwijt(als ik het rustig aan deed)
Dat boek heb ik op dit moment niet nodig, ik denk dat ik er nu zelf wel genoeg achter sta om het vol te houden, desnoods koop ik het boek later nog.
Thnx iris je hebt me aan het denken gezet.

super! hoop dat het gaat lukken!
T.H.C.
thnx pplz....ik hoop ook dat het me gaat lukken, heb er nu 10 jaar blowen opzitten (waarvan zeker 6 jaar dagelijks) wordt wel een keertje tijd.
franzelare
nou dan hoeven we dus deze week niet in de shop af te spreken ;)

maar ik hoop voor je dat het je lukt! als je alleen al van het roken af kan komen scheelt je dat echt bergen met geld! dat zie ik wel bij vrienden van mij :)

en met dat geld kan je weer feesten :D
dus dat is nooit verkeer :p
T.H.C.
quote:
Originally posted by franzelare
nou dan hoeven we dus deze week niet in de shop af te spreken ;)

lol,...da's een beetje de kat op het spek binden...lijkt me niet zo'n goed plan.(pm)
Optimus
spaar die 25 euro per week en in de kerstvakantie kan je van dat geld op vakantie:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland