return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

Eye-Riz
:D
duizend maal excuses, ik zal jullie voortaan in de waan laten. :D :D :D volgende keer zalik wel langs je deur komen, met allen Carr als mijn bijbeltje, hihihihi!
eieregooie
Ehmmm... Iris... Jij als ex-roker zou toch moeten kunnen beamen dat een sigaretje op z'n tijd best lekker is...

Ik ken mensen die bewust niet roken (als je het niet roken mag noemen), maar die 2 of 3 keer per week best graag 1 sigaretje lusten...

Soort partyrokers dus, maar dan alleen niet op een party, maar lekker na het eten, of gezellig bij een bakkie koffie...
T.H.C.
Ik heb de knoop doorgehakt, ben vandaag gestopt met roken en met blowen, dit komt zo plotseling omdat ik zaterdag iets te ver ben gegaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijzelf helemaal kapot aan het maken ben in het weekend en dan doordeweeks zoveel blowen dat je niet over moeilijke dingen na hoeft te denken(het leven is zo simpel als je maar stoned genoeg bent)
Nu is dat blowen niet verslaven maar wel de tabak die erdoor gaat, dus moet ik allebei tegelijk maar opgeven, scheelt me ook nog klauwen met geld, alleen aan de wiet was ik al 25 eurotjes in de week kwijt(als ik het rustig aan deed)
Dat boek heb ik op dit moment niet nodig, ik denk dat ik er nu zelf wel genoeg achter sta om het vol te houden, desnoods koop ik het boek later nog.
Thnx iris je hebt me aan het denken gezet.
@ddicted
quote:
Originally posted by T.H.C.
Ik heb de knoop doorgehakt, ben vandaag gestopt met roken en met blowen, dit komt zo plotseling omdat ik zaterdag iets te ver ben gegaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijzelf helemaal kapot aan het maken ben in het weekend en dan doordeweeks zoveel blowen dat je niet over moeilijke dingen na hoeft te denken(het leven is zo simpel als je maar stoned genoeg bent)
Nu is dat blowen niet verslaven maar wel de tabak die erdoor gaat, dus moet ik allebei tegelijk maar opgeven, scheelt me ook nog klauwen met geld, alleen aan de wiet was ik al 25 eurotjes in de week kwijt(als ik het rustig aan deed)
Dat boek heb ik op dit moment niet nodig, ik denk dat ik er nu zelf wel genoeg achter sta om het vol te houden, desnoods koop ik het boek later nog.

Veel succes, en ik hoop dat je het volhoud !
Emphelator
quote:
Originally posted by T.H.C.

Succes ermee!!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland