|
|
| New Wave |
| quote: | | niet zo'n motivatie van: 'Het is slecht voor je', dat werkt bij mij niet. |
wel vaag want dit isd volgens mij de rede waarom 100% stopt...omdat het slecht voor je is.....je stopt niet omdat de buurman zijn plantjes water geeft ofzo :conf: |
|
|
| eieregooie |
Je kan ook stoppen omdat het slecht is voor de mensen om je heen... Bijvoorbeeld wanneer je vriendin liever heeft dat je stopt, waneer je samen gaat wonen en je partner niet wil dat het hele huis naar rook ruikt, of, wat volgens mij vrij vaak voorkomt, wanneer er kinderen geboren worden...
De eerste, en vooral ook de laatste zouden goede redenen kunnen zijn voor mij om te stoppen... |
|
|
| Optimus |
| stoppen omdat het te duur wordt! |
|
|
| Eye-Riz |
| roken is gewoon smerig. alleen rokers denken van niet omdat ze zijn gebrainwashed door de sigaretten :) |
|
|
| Emphelator |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Je kan ook stoppen omdat het slecht is voor de mensen om je heen... Bijvoorbeeld wanneer je vriendin liever heeft dat je stopt |
Dat is inderdaad een goeie reden (voor mij dan).
Ik ben wel eens gestopt voor een vriendin alleen toen 't uit was viel ik weer in m'n oude ritme.
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
roken is gewoon smerig. alleen rokers denken van niet omdat ze zijn gebrainwashed door de sigaretten
|
Rokers vinden 't niet smerig want anders zouden ze niet roken ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|