|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by @ddicted
In het eerste moet ik je gelijk geven, hoewel het niet echt vergelijkbaar is.
Het tweede betwijfel ik ;) |
was niet jij degene diemet een nog onzinniger voorbeeld kwam? :D
het tweede: ik zou het maar niet uitproberen :D net zoiets als scheel kijken terwijl de klok twaalf slaat :) |
|
|
| Eye-Riz |
als jij heel serieus wil stoppen THC, dan kom je er wel af, zo moeilijk is het namelijk niet. DAt lijkt het alleen maar. Dat boek van Allen Carr is een steuntje in je rug, en als je het even moeilijk hebt, denk je meteen terug aan zijn woorden. Da's fijn, want dan ben je er heel bewust mee bezig. Hij hakt nl. echt ELK smoesje met de grond gelijk. Ik had nl. smoezen om te roken die ik nog bij niemand anders heb gehoord, maar die hij dus WEL kende, en daar op reageerde.
Je zult het alsnog zelf moeten doen, maar het is wel een goed hulpmiddel.
Over dat vriendje dat weer stiekem rookt: hij heeft alleen zichzelf ermee als ie het stiekem doet... (staat overigens ook in dat boek, hihi!)
Wat je ook zou kunnen doen, is informeren naar Zyban. Dat werkt echt HEEL erg goed. Wil ik je wel meer over vertellen maar dan moet je maar mailen (ben niet zoveel online lately) |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
was niet jij degene diemet een nog onzinniger voorbeeld kwam? :D
het tweede: ik zou het maar niet uitproberen :D net zoiets als scheel kijken terwijl de klok twaalf slaat :) |
Mag ik dan wel weten wat het nog onzinnigere ("nog onzinniger" in de zin van "ik praat onzin"?? ;)) voorbeeld was ? |
|
|
| Donna |
| hoe onzinnig allemaaaaaaaal |
|
|
| Emphelator |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
als jij heel serieus wil stoppen THC, dan kom je er wel af, zo moeilijk is het namelijk niet. |
Ik heb 't 2x geprobeerd maar 't is uiteindelijk op niks uitgelopen.
Ja, ik rook dus en stoppen daar begin ik voorlopig toch nog niet aan.
Op zich is stoppen niet zo heel moeilijk maar ik zou er wel een goeie motivatie bij moeten hebben, niet zo'n motivatie van: 'Het is slecht voor je', dat werkt bij mij niet. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|