|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
nee, niet last van de lever misschien. Maar nooit gehoord van auto ongelukken? Nooit gehoord van agressief gedrag?
Denk eens verder dan je neusje lang is....
Je kunt overigens bijna overal kanker van krijgen, volgens mij zelfs als je het woordje te vaak zegt. Kijk dus maar uit :) |
In het eerste moet ik je gelijk geven, hoewel het niet echt vergelijkbaar is.
Het tweede betwijfel ik ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by John
wheheh succes met stoppen:)
maar volgens mij is et et beste om in 1 keer alles weg te lazeren en gewoon tegen jezelf te zeggen "ik stop".
heeft mn pa ook gedaan, jaar of 12 gelee. en hij heeft et tot nu toe nog vol gehouden |
Mijn ouders idem.
Op het moment dat in de jaren 60 of 70er jaren bekend werdt gemakat dat het kankerverwekkend is gooide ze alles weg en zijn ze direct gestopt....en sindsdien hebben ze geen peukmeer aangeraakt. |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Allen Carr ziet dat dus als 1 van de GROOTSTE fouten die je kunt maken. En ik snap wel waarom.
Lees het boek maar. Het zit (ook al is het Amerikaans ) goed in elkaar |
Ja oke maar elk mens is anders en voor mijn vader werkte deze methode het beste. Maar ik zal eens kijken in dat boek wat die Allen Carr erover zegt!! |
|
|
| Smirnoff |
m,n pa is ook gestopt, nou komt ie stiekum bij mij thuis roken en vraagt ie aan de vriendjes van m,n broertje (14) of ie een shaggie van ze mag draaien. hehehehe
Hij heeft dat boek ook gelezen.:D:D
en T.H.C. > als je nou probeert eerst alleen nog maar te blowen en het zo afbouwd ??
Of ga je dan "meer" blowen ? |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
en T.H.C. > als je nou probeert eerst alleen nog maar te blowen en het zo afbouwd ??
Of ga je dan "meer" blowen ? |
hmmm...ik denk het wel ja, cannabis is nl niet verslavend maar wel de nicotine die er in zit...annyway ik ben erg goed in mezelf voor de gek houden en ik denk dat ik er op deze manier niet echt van het roken af ga komen.... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|