return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

Eye-Riz
quote:
Originally posted by T.H.C.

zozo dames, ervaring mee? ;)

Oja dit was een poll over roken, heb nu pas gestemd en ja ik rook. maar ben er niet zo blij mee, heeft iemand hier dat boek van Allan Car "stoppen met roken" gelezen? en wat zijn je ervaringen? ik heb gehoord dat het best een goed boek is omdat je je eigen rookgedrag gaat begrijpen, maar ik ken niemand die het gelezen heeft, ben wel benieuwd.

Ik heb het gelezen :)
En ben al 1,5 week blij niet-roker :)
Mijn rookgedrag begreep ik al wel (dat leer je destemeer begrijpen als je stopt en daarna weer de fout ingaat... ik ben ooit 1 keer nl.eerder gestopt)
Wat hij vooral doet is alles eindeloos herhalen zonder dat het echt vervelend word. Ik zat de hele tijd doorte lezen, al wachtende op de clou van het verhaal. Mij helpt het zeker door wat momenten heen. Verwacht alleen geen wondermiddelen, het is niet zo dat je nooit meer zin hebt. Je leert er alleen goed mee omgaan.
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Gurian
Kun je dan niet gewoon langzaam afbouwen THC. Deed mijn vader ook. Die rookte een pakje per dag en toen die wilde stoppen ging ie er steeds minder roken. Niet al te grote stappen maar gewoon heel rustig afbouwen. Werkt bij een heleboel mensen ook goed

Allen Carr ziet dat dus als 1 van de GROOTSTE fouten die je kunt maken. En ik snap wel waarom.
Lees het boek maar. Het zit (ook al is het Amerikaans :) ) goed in elkaar.
T.H.C.
[QUOTE]Originally posted by Eye-Riz

heel verhaal [/QUOTE
Eindelijk een lezer gevonden! achja het kan geen kwaad om het te proberen, en ik verwacht ook geen wondermiddel...
John
quote:
Originally posted by T.H.C.
tt waar ben ik aan begonnen...eerst maar eens dat boekje lezen, je moet doorroken tijdens het lezen, geeft me weer wat tijd;) misschien ook wel gewoon minderen idd.(of weekeind)laat wel horen als er wat is gelukt.

wheheh succes met stoppen:)
maar volgens mij is et et beste om in 1 keer alles weg te lazeren en gewoon tegen jezelf te zeggen "ik stop".
heeft mn pa ook gedaan, jaar of 12 gelee. en hij heeft et tot nu toe nog vol gehouden:D
mijn opa is ook gestopt. maar die moest van de dokter...want hij had keelkanker, x-aantal operaties, chemotherapien en bestralingen gehad. en geen stembanden meer. volgens de arsten kwam dit voornamelijk door..nou ja dat weet je zelf wel
m'n andere opa is overleden aan astma en longemficeem (however je dat typ), veroorzaakt door et vele roken... en kon de laatste 6 jaar van zijn leven niet verder lopen dan de wc. hij was toen overigens wel gestopt. maar dat kwam omdat mn oma geen sigaretten kocht.
kweet niet of dit een beetje afschrikt, zijn iig weer 2 redenen om te stoppen...maar die waarschuwingen op die pakjes helpen ook niet dus.

ne wees...goed dat je wil stoppen! succes:) en jij ook iris, maar dan met het niet meer beginnen....heheh schijnt best kut te zijn, so..good luck:)
Jappio
quote:
Originally posted by John

wheheh succes met stoppen:)
maar volgens mij is et et beste om in 1 keer alles weg te lazeren en gewoon tegen jezelf te zeggen "ik stop".
heeft mn pa ook gedaan, jaar of 12 gelee. en hij heeft et tot nu toe nog vol gehouden:D
mijn opa is ook gestopt. maar die moest van de dokter...want hij had keelkanker, x-aantal operaties, chemotherapien en bestralingen gehad. en geen stembanden meer. volgens de arsten kwam dit voornamelijk door..nou ja dat weet je zelf wel
m'n andere opa is overleden aan astma en longemficeem (however je dat typ), veroorzaakt door et vele roken... en kon de laatste 6 jaar van zijn leven niet verder lopen dan de wc. hij was toen overigens wel gestopt. maar dat kwam omdat mn oma geen sigaretten kocht.
kweet niet of dit een beetje afschrikt, zijn iig weer 2 redenen om te stoppen...maar die waarschuwingen op die pakjes helpen ook niet dus.

ne wees...goed dat je wil stoppen! succes:) en jij ook iris, maar dan met het niet meer beginnen....heheh schijnt best kut te zijn, so..good luck:)

Dat soort verhalen heb ik ook meegemaakt, vandaar mijn lichtelijke aversie tegen rokers :rolleyes: :D

suc6 met stoppen, al lukt dat volgens mij alleen als je het zelf écht wil :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland