return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

Donna
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ik neem aan dat je grappig probeert te zijn? Ik neem aan dat je dit niet echt serieus meent he? Want dan ben je wel HEEEEEEEEL erg kortzichtig en oppervlakkig! Wat zul jij een midlife crisis krijgen zeg, als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten...

Muhahahaha,indeed,en hijzelf kaal wordt en een dikke vette cellulitus bierbuik:tongue3
T.H.C.
quote:
Wat zul jij een midlife crisis krijgen zeg, als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten...

quote:
Muhahahaha,indeed,en hijzelf kaal wordt en een dikke vette cellulitus bierbuik:tongue3

zozo dames, ervaring mee? ;)

Oja dit was een poll over roken, heb nu pas gestemd en ja ik rook. maar ben er niet zo blij mee, heeft iemand hier dat boek van Allan Car "stoppen met roken" gelezen? en wat zijn je ervaringen? ik heb gehoord dat het best een goed boek is omdat je je eigen rookgedrag gaat begrijpen, maar ik ken niemand die het gelezen heeft, ben wel benieuwd.
Teknikol
zozo t.h.c.... jij wilt stoppen!

ik rook ook hoor maar stoppen zie ik nog ff niet zitten. Mijn tante is gestopt door een hele vage methode. Je krijgt dan een oorbelletje in van staal ofzow...wanneer je dan trek krijgt in een sigaret moet je langs dat ding wrijven met een magneetje! het veranderd je smaakpappillen ofzo, dusja.
En mn tante rookte als een ketter dus het werkt wel blijkbaar. Kweenie hoe de methode heet, maar onder de 18 jaar is het gratis!
Donna
quote:
Originally posted by T.H.C.
zozo dames, ervaring mee? ;)

Sja tis een ramp,weet niet meer hoe ik nu nog aantrekkelijk voor mn jonge Dj moet zijn...
T.H.C.
valt wel mee hoor Don,ik heb nog geen dikke vette cellulitus bierbuik bij je gespot.

Enne Teknikol, thnx voor de tip hoor maar ik geloof niet in oorbelletjes, het kan misschien wel werken hoor, maar dan wel bij mensen die erin geloven, (plus dat ik niet met 2 koeiebellen in mijn oren over straat ga)
Ik denk dat ik het boek gewoon maar moet kopen, het lijkt me echt interresant om te begrijpen waarom je telkens weer een sigaret(of in mijn geval vaak iets anders) pakt, als je begrijpt waarom kan je dus blijkbaar ook een methode vinden om je tegen die verslaving te weren(als ik internet moet geloven)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland