|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by John
zow..best verhitte discussies hiero over roken:D
maar volgens mij zijn alleen de mensen met astma enzo de mensen die er echt last van hebben..
als ik uit ga dan heb ik nergens last van..alleen als iemand die rook in me gezicht blaast krijg ik wel hoestneigingen hehehe, en je klere meure altijd zo naar de rook de dag erna..das ook wel rot.
en over dat zoene met meisjes die roken.. echt lekker ist niet.. maar der is ook zoiets als kauwgom enzo, en als je der in beetje in opgaat dan merk je der toch nix meer van:D (in het zoenen..niet in de kauwgom)
conclusie: iedereen meot zelf weten of hij/zij rookt. zolang iedereen maar een beetje rekening houdt met elkaar.. :p |
bravo :)
[QUOTE]Originally posted by Donna
Like zoenen met een gast die heel de avond aan de drank zit lekkah is,of eentje met een gortdroge waffel van de pilluh,en iemand die aan de knoflook heeft gezeten en daar zelf geen erg in heeft....en zo is er altijd wel wat.
Zoenen doe je om t zoenen,niet om te constateren waar iemand met zn waffel aangezeten heeft,anders kun je t beter laten en de playmate van de maand op papier afkwijlen,weet je zeker dat er niks aan te pas gekomen is wat niet "fris" is,behalve de handen van de productie-medewerker die zich net heeft afgerukt boven dezelfde foto dan.....
Bis bis bis!!! :D :D :D |
|
|
| Blik |
zozo, dit is regelrecht spam-gedrag ;)
5 posts achter me mekaar van iris |
|
|
| Eye-Riz |
hier Blik, VANGEN, komt er nog een :D (ALS ik dan weer eens op het forum ben, dan moet ik er ook goed gebruik van maken, niet? :D )
| quote: | | ehmm daar kom ik dan denk ik nie achter, zoals gezegd, ik vind het niet lekker ruiken, ik knap er gewoon op af, net zoals jij waarschijnlijk ook doet bij stinkvoeten / slechte adem of weet ik veel wat.. Mijn ding dus en jij hoeft en kan het je ook niet voorstellen omdat je zelf rookt denk ik dan maar. Het staat hoog op mijn prioriteiten lijstje, net als dat mooie figuur en het leuke gezichtje |
Ik neem aan dat je grappig probeert te zijn? Ik neem aan dat je dit niet echt serieus meent he? Want dan ben je wel HEEEEEEEEL erg kortzichtig en oppervlakkig! Wat zul jij een midlife crisis krijgen zeg, als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten... |
Ieuw...
:p Hehehe... nix aan te doen he... jammergenoeg... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Ik neem aan dat je grappig probeert te zijn? Ik neem aan dat je dit niet echt serieus meent he? Want dan ben je wel HEEEEEEEEL erg kortzichtig en oppervlakkig! Wat zul jij een midlife crisis krijgen zeg, als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten... |
Nee hor meen het serieus. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|