|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Aangezien 31.2 procent (cijfer over 2000) van de vrouwen in Nederland rookt is de kans bijna 1 op 3 dat je verliefd wordt op een vrouw die rookt (heb jezelf in de hand natuurlijk):D |
2/3 rookt dus niet.. [edit] die les was toch nie zo'n suc6 haha :) [/edit]
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dus Jappio als je een meisje leuk vindt en ze is het echt helemaal voor je, lief, aardig, mooi enz enz. Maar ze heeft één gebrek: ze rookt en dan is het gelijk exit voor jouw. Erg vreemd en ik kan het me niet echt voorstellen. |
ehmm daar kom ik dan denk ik nie achter, zoals gezegd, ik vind het niet lekker ruiken, ik knap er gewoon op af, net zoals jij waarschijnlijk ook doet bij stinkvoeten / slechte adem of weet ik veel wat.. Mijn ding dus :) en jij hoeft en kan het je ook niet voorstellen omdat je zelf rookt denk ik dan maar. Het staat hoog op mijn prioriteiten lijstje, net als dat mooie figuur en het leuke gezichtje :)
Heb gewoon te slechte ervaringen met rokers, en heb geen zin dat als dat meisje dan de ware is om de dingen mee te maken die ik toen heb meegemaakt.. En bovendien zijn er zat wares dus daar maak ik me echt niet druk over :D |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Jappio
Weet wel dat dit niet echt haalbaar is maar waarom zouden mensen die niet roken de dupe moeten worden van mensen die wel roken. |
Dan blijf je toch lekker thuis op de bank, beetje achter geraniums mauwen over dat het allemaal beter zou moeten! |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Ja hallo der is wel 1 verschil, het is bewezen dat je van passief roken kanker kunt krijgen.
Ik heb nog nooit iemand gezien die last kreeg van zijn lever omdat hij elk weekend dronken mensen zag lopen ! |
nee, niet last van de lever misschien. Maar nooit gehoord van auto ongelukken? Nooit gehoord van agressief gedrag?
Denk eens verder dan je neusje lang is.... |
|
|
| Eye-Riz |
Ja hallo der is wel 1 verschil, het is bewezen dat je van passief roken kanker kunt krijgen.
Ik heb nog nooit iemand gezien die last kreeg van zijn lever omdat hij elk weekend dronken mensen zag lopen ! |
nee, niet last van de lever misschien. Maar nooit gehoord van auto ongelukken? Nooit gehoord van agressief gedrag?
Denk eens verder dan je neusje lang is....
Je kunt overigens bijna overal kanker van krijgen, volgens mij zelfs als je het woordje te vaak zegt. Kijk dus maar uit :) |
|
|
| Eye-Riz |
Daar kies ik toch zelf voor hoe lang ik in de zon zit, voor cafe's en discotheken is er geen alternatief. |
jawel hoor, eerder naar huis gaan :) wordt je ook niet zo dronken. is dus beter voor de hele wereld :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|