|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik erger me echter dood als ik weer is een brandwond in mn kleren heb van mensen die rondlopen te slingeren met hun peuk. Ook is het een arelaxt gevoel om wakker te worden en te voelen dat heel je keel vol slijm zit terwijl je dat anders niet heb. Maar dat is op zich m eigen keus, want ik kies ervoor om naar de kroeg te gaan..
|
Haha!
Ik erger me dood wanneer ik op een feessie ff rustig langs de kant een peukie sta te roken en er komt een druktemaker langs die nie uitkijkt waar 'ie loopt en dus tegen mij sigaretje aanbeukt die dan dus breekt en waar ik dan niks meer aan heb. Da's pas zonde van ut geld...
Terecht dattie dan een brandgaatje in z'n kleren heeft :D :p Moetie maar een beetje uitkijken... |
|
|
| MaGiK54 |
Dus Jappio als je een meisje leuk vindt en ze is het echt helemaal voor je, lief, aardig, mooi enz enz. Maar ze heeft één gebrek: ze rookt en dan is het gelijk exit voor jouw. Erg vreemd en ik kan het me niet echt voorstellen.
Aangezien 31.2 procent (cijfer over 2000) van de vrouwen in Nederland rookt is de kans bijna 1 op 3 dat je verliefd wordt op een vrouw die rookt (heb jezelf in de hand natuurlijk):D |
|
|
| eieregooie |
| Enm onder de jongeren... mensen van onze leeftijd dus, ligt dat percentage nog wel een stukkie hoger... |
|
|
| MaGiK54 |
Klik hier voor een pdf bestand van het cbs waar de cijfers van riskante gewoontes staan vermeldt over het jaar 2000.
Bij de mannen rookt 36% en bij de vrouwen 29%. |
|
|
| hamburgerboefje |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
De mensen die dit vinden zijn meestal diegene die, meer blowen omdat het "stoer" is, de meelopers dus. Zoals jij inderdaad zegt, de trieste mensen :D
Roken is roken, je steekt een gedroogde plant in de hens en je inhaalleerd.(jah dyslekties, heb dus geen idee hoe je het wel schrijft)
Ik heb hierbij dus ingevuld dat ik soms rook. | Ben ik niet helemaal met je eens. Het gaat toch over roken en niet over wiet gebruiken, dat is gewoon wat anders. Daarom heb ik ingevuld dat ik niet rook... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|