return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

Gurian
Nope mij rookt ook niet
Heb wel 3 maand gerookt maar dan alleen in het weekend of als we met alle kameraden bij elkaar zijn. Maar vondt het niet lekker dus gestopt.
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Smirnoff
Het valt me op dat er zo weinig mensen roken, ik had er meer verwacht.
Mischien een idee om een poll te maken over drank en drugs ??

Doe maar niet. Doe gewoon een 'search' en je bent er ook achter.
Spinnin Jack
quote:
Originally posted by Chicane
Ik vind het echt triest dat mensen blowen en wiet niet onder roken wil laten vallen... wat doe je er dan mee? Inhaleren boven een wasbak met kokend water? :D

De mensen die dit vinden zijn meestal diegene die, meer blowen omdat het "stoer" is, de meelopers dus. Zoals jij inderdaad zegt, de trieste mensen :D
Roken is roken, je steekt een gedroogde plant in de hens en je inhaalleerd.(jah dyslekties, heb dus geen idee hoe je het wel schrijft)
Ik heb hierbij dus ingevuld dat ik soms rook.
Jappio
quote:
Originally posted by AlFerox

nouja, wat een bull zeg! :mad:
dat is toch gewoon geven en nemen. andere mensen zullen weer last hebben van gewoontes waar jij je 'aan schuldig maakt'.
zo kunnen mensen die geen alcohol drinken gaan pleiten voor een algemeen alcoholverbod. omdat ze tijdens het uitgaan zoveel last hebben van dronken mensen.
mensen die geen auto rijden kunnen gaan pleiten voor het afschaffen van auto's want zij (en de rest van de wereld) hebben er zo een last van.

dat heet dus gewoon rekening houden met elkaar. iedereen heeft af en toe weleens last van elkaar. :clown:

Denk nie dat het bull is.. Ik denk dat ze, zoals hier ook al is gezegd, gelegenheden moeten openen waar niet gerookt mag worden. Kom nog wel is op atletiekfeesten waar er dus niemand rookt, en je voelt je stukken beter de dag erna.

En donna, dan kan ik wel vreselijk triest :rolleyes: zijn, maar volgens mij maak ik nog altijd zelf uit met welk meisje ik zoen, en als ik een meisje zie roken dan is het voor mij al exit. Das mijn mening, en dan kan je dat wel heel triest vinden; maar ik heb altijd geleerd dat je iedereen moet respecteren... Netzoals ik het jouw ding vind om te roken.

Ik erger me echter dood als ik weer is een brandwond in mn kleren heb van mensen die rondlopen te slingeren met hun peuk. Ook is het een arelaxt gevoel om wakker te worden en te voelen dat heel je keel vol slijm zit terwijl je dat anders niet heb. Maar dat is op zich m eigen keus, want ik kies ervoor om naar de kroeg te gaan..

groetjes :)
Donna
Indeed,net zoals t mijn eigen keuze is om een klotevlek van bv een gekleurd alcoholisch likeurtje op me witte broek heb zitten,of dat een zatlap zn grenzen vergeten is en denkt dat er op mn tieten staat : pak maar :rolleyes: :rolleyes:

:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland