return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

techno:logy
quote:
Originally posted by franzelare
ik rook eigenlijk alleen maar groente van eigen bodem want mijn mama zegt dat groente van eigen bodem gezond zijn :p

hehehe, ik rook zo af en toe een peukie
(tijdens het uitgaan)
John
zow..best verhitte discussies hiero over roken:D

maar volgens mij zijn alleen de mensen met astma enzo de mensen die er echt last van hebben..
als ik uit ga dan heb ik nergens last van..alleen als iemand die rook in me gezicht blaast krijg ik wel hoestneigingen hehehe, en je klere meure altijd zo naar de rook de dag erna..das ook wel rot.
en over dat zoene met meisjes die roken.. echt lekker ist niet.. maar der is ook zoiets als kauwgom enzo, en als je der in beetje in opgaat dan merk je der toch nix meer van:D (in het zoenen..niet in de kauwgom)

conclusie: iedereen meot zelf weten of hij/zij rookt. zolang iedereen maar een beetje rekening houdt met elkaar.. :p
Teknikol
quote:
Originally posted by Eye-Riz

enne Teknikol: jij moet je niet verontschuldigen dat je rookt. Hooguit aan jezelf, maar niet aan anderen op een forum! (die zin van je 'jullie zullen me wel slap vinden'). Het roken hoort niet bij je persoonlijkheid, het is alleen een domme gewoonte :)

idd domme gewoonte, maar mensen zien het als een deel van je persoonlijkheid, of niet dan?
Donna
quote:
Originally posted by John
en over dat zoene met meisjes die roken.. echt lekker ist niet.. maar der is ook zoiets als kauwgom enzo, en als je der in beetje in opgaat dan merk je der toch nix meer van:D (in het zoenen..niet in de kauwgom)

conclusie: iedereen meot zelf weten of hij/zij rookt. zolang iedereen maar een beetje rekening houdt met elkaar.. :p

Like zoenen met een gast die heel de avond aan de drank zit lekkah is,of eentje met een gortdroge waffel van de pilluh,en iemand die aan de knoflook heeft gezeten en daar zelf geen erg in heeft....en zo is er altijd wel wat.

Zoenen doe je om t zoenen,niet om te constateren waar iemand met zn waffel aangezeten heeft,anders kun je t beter laten en de playmate van de maand op papier afkwijlen,weet je zeker dat er niks aan te pas gekomen is wat niet "fris" is,behalve de handen van de productie-medewerker die zich net heeft afgerukt boven dezelfde foto dan.....:stongue:
TranceFool
Ik rook zelf ook niet, gewoon omdat ik het smerig vind en ook omdat het erg ongezond is. Wat betreft roken met uitgaan: Sommige discotheken hier in de buurt zijn heel erg slecht geventileerd. Eind van de avond als ik naar huis ga staan soms echt de tranen in mn ogen van de rook. Mn ogen kunnen daar gewoon nie echt tegen zo'n lange tijd. Dit is natuurlijk de fout van de discotheek en niet van de rokers ;). Verder heb ik er absoluut geen moeite mee als mensen in mn buurt roken.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland