return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

MaGiK54
Zo kan weer op het forum op me werk. Ze hadden de site ruim een maand geblokt. Scheelt weer een hoop peuken roken op me werk. Geen internet is meer peuken roken. :D
Donna
Goed voor de portomonee dus:)
eieregooie
quote:
Originally posted by @ddicted
Als ik uit wil gaan is er geen alternatief voor een cafe of discotheek. Ik weet ook wel dat er waarschijnlijk nooit een alternatief zal komen hiervoor, en het let mij ook niet om er niet naar toe te gaan.
Waar het mij om gaat is dat er ook nog nooit over nagedacht is om er een oplossing voor te zoeken, probeer eens iets: een rookvrije avond, discotheek waar niet gerookt mag worden ofzoiets.

Moet je es in Den Haag gaan kijken... hangen overal van die posters "Rookvrij Swingen". Er wordt dus zeker wel aan gedacht... Maar volgens mij loopt ut voor geen meter... Als er echt zo'n behoefte was aan rookvrije uitgaansgelegenheden dan waren er echt wel meer geweest hoor...
@ddicted
quote:
Originally posted by eieregooie

Moet je es in Den Haag gaan kijken... hangen overal van die posters "Rookvrij Swingen". Er wordt dus zeker wel aan gedacht... Maar volgens mij loopt ut voor geen meter...

ow nog nooit gezien, toch goed dat er aan gedacht wordt.

quote:

Als er echt zo'n behoefte was aan rookvrije uitgaansgelegenheden dan waren er echt wel meer geweest hoor...

Daar heb je ook wel gelijk in, komt natuurlijk ook omdat de gevolgen niet of niet direct merkbaar zijn.
Chicane
Ei, dat jasper zinnetje was voor Jappio bedoeld... ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland