return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

@ddicted
quote:
Originally posted by AlFerox

wat ik jou probeer duidelijk te maken is dat je het moet relativeren.
de wereld is zo ongezond as hell, dus ga dan niet lopen muggenziften dat je van passief roken misschien, eventueel, ooit nog eens, kanker zou kunnen krijgen.

sim-pel.

Dat de wereld ongezond is weet ik ook wel, maar dit is iets waar je zelf niet voor kiest en waar wel wat aan te doen is.
Dat probeer ik je duidelijk te maken.:)
@ddicted
quote:
Originally posted by Donna

Mensen die het vreselijke trieste gedrag vertonen over rokers zoals een aantal dudes hier op dit forum doen zijn gelijk exit bij mij,tering hey,je zal zo'n jankerd in je bed hebben,nee manne(tjes) jullie kunnen beter wat miertjes gaan neuken

Wanneer vertoon je vreselijk triest gedrag ? Als je zegt dat je niet rookt en je het liefst hebt dat je vriendin dit ook niet doet ?

Mij een zorg dat iemand rookt, boeit me helemaal niks. Ik vind alleen dat de niet-rokers ook recht op bescherming hebben.
AlFerox
haha, Donna

quote:
Originally posted by @ddicted

Dat de wereld ongezond is weet ik ook wel, maar dit is iets waar je zelf niet voor kiest en waar wel wat aan te doen is.
Dat probeer ik je duidelijk te maken.:)

je kiest er wél zelf voor! niemand verplicht jou om in de rokers-coupé te zitten. niemand verplicht jou om naar het cafe of de discotheek te gaan.

bovendien mag in openbare gebouwen al niet meer gerookt worden. en als het wel mag dan is dat in afgesloten ruimtes.
@ddicted
quote:

je kiest er wél zelf voor! niemand verplicht jou om in de rokers-coupé te zitten. niemand verplicht jou om naar het cafe of de discotheek te gaan.

bovendien mag in openbare gebouwen al niet meer gerookt worden. en als het wel mag dan is dat in afgesloten ruimtes.

Als ik uit wil gaan is er geen alternatief voor een cafe of discotheek. Ik weet ook wel dat er waarschijnlijk nooit een alternatief zal komen hiervoor, en het let mij ook niet om er niet naar toe te gaan.
Waar het mij om gaat is dat er ook nog nooit over nagedacht is om er een oplossing voor te zoeken, probeer eens iets: een rookvrije avond, discotheek waar niet gerookt mag worden ofzoiets.

Maar euh ik denk dat jij toebent aan een sigaretje ;) Dus zullen we het hierbij laten ??
Donna
quote:
Originally posted by AlFerox
haha, Donna

:p

Ach @ddicted,alleen als jij je aangesproken voelt mag je je gedrag tot het trieste benoemen,maakt me ook nie zoveel uit.

Zelfs in gelegenheden waar wel gerookt mag worden zitten mensen die kijken alsof je adolf hitler's handlanger bent als je een peuk opsteekt,k bied ze er altijd netjes 1tje aan dan,snap niet waarom ze zich dan zo ongemakkelijk voelen:conf: :tongue3

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland