|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Daar kies ik toch zelf voor hoe lang ik in de zon zit, voor cafe's en discotheken is er geen alternatief. |
jawel dus. je kan ook thuis blijven.
je kiest er toch zelf voor om je op zulk soort kwade plaatsen te begeven waar dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen.
:rolleyes: :clown: |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by AlFerox
nogmaals: als je zo graag zo gezond wil leven. wordt je veganist en geheelonthouder, sluit je je voor de rest van je leven op in je huis, blindeer je de ramen en koop je een zuurstofmasker. |
:mad:
Ik zeg dat je van passief roken kanker kan krijgen, krijg je zo'n antwoord !?
Het gaat niet om mij, maar om iedereen. De feiten blijven, iemand kan kanker krijgen omdat andere roken. |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by AlFerox
jawel dus. je kan ook thuis blijven.
je kiest er toch zelf voor om je op zulk soort kwade plaatsen te begeven waar dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen.
:rolleyes: :clown: |
je wil het toch nie begrijpen..... |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by @ddicted
:mad:
Ik zeg dat je van passief roken kanker kan krijgen, krijg je zo'n antwoord !?
Het gaat niet om mij, maar om iedereen. De feiten blijven, iemand kan kanker krijgen omdat andere roken. |
wat ik jou probeer duidelijk te maken is dat je het moet relativeren.
de wereld is zo ongezond as hell, dus ga dan niet lopen muggenziften dat je van passief roken misschien, eventueel, ooit nog eens, kanker zou kunnen krijgen.
sim-pel. |
|
|
| Donna |
Dus als jij langs fabrieken en/of industriemeuk loopt bel je ze eerst allemaal ff af om te vragen of ze de productie tussen 4 en 5 ff stopzetten omdat jij derlangs mot lopen??
Kun je allemaal vreselijk kanker van krijgen en jij kunt er niks aan doen dat je erlangs moet.....
En dan nog al die mensen die aan die lopende band met JOUW eten en drinken lopen spelen zeg......ze zouden er vanalles in kunnen gooien waar je kanker van krijgt,zelfs een insane dude zou er een druppel sero-positief bloed in kunnen laten flikkeren oid,dan heb je een flesje heinz tomaten ketchup dat aids bevat......W00000000T
Mensen die het vreselijke trieste gedrag vertonen over rokers zoals een aantal dudes hier op dit forum doen zijn gelijk exit bij mij,tering hey,je zal zo'n jankerd in je bed hebben,nee manne(tjes) jullie kunnen beter wat miertjes gaan neuken
Ik rook lekker mn peukie,ennuh,blijf daardoor vooral ver uit mn buurt,kep een allergie voor zeikerds:crazy: :tongue2 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|