return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Wie rookt er allemaal ?

@ddicted
quote:
Originally posted by AlFerox

nouja, wat een bull zeg! :mad:
dat is toch gewoon geven en nemen. andere mensen zullen weer last hebben van gewoontes waar jij je 'aan schuldig maakt'.
zo kunnen mensen die geen alcohol drinken gaan pleiten voor een algemeen alcoholverbod. omdat ze tijdens het uitgaan zoveel last hebben van dronken mensen.
mensen die geen auto rijden kunnen gaan pleiten voor het afschaffen van auto's want zij (en de rest van de wereld) hebben er zo een last van.

dat heet dus gewoon rekening houden met elkaar. iedereen heeft af en toe weleens last van elkaar. :clown:

Ja hallo der is wel 1 verschil, het is bewezen dat je van passief roken kanker kunt krijgen.
Ik heb nog nooit iemand gezien die last kreeg van zijn lever omdat hij elk weekend dronken mensen zag lopen !
AlFerox
quote:
Originally posted by @ddicted

Ja hallo der is wel 1 verschil, het is bewezen dat je van passief roken kanker kunt krijgen.
Ik heb nog nooit iemand gezien die last kreeg van zijn lever omdat hij elk weekend dronken mensen zag lopen !

ja van te lang in de zon zitten krijg je ook kanker. blabla.
betekent dat dan ook dat jij nooit in de zon zal lopen? :rolleyes:
DJ Bazz
ik rook niet, zal er ook nooit mee beginnen. vindt het bij vrouwen wel een minpunt als ze roken
AlFerox
quote:
Originally posted by @ddicted

nogmaals: als je zo graag zo gezond wil leven. wordt je veganist en geheelonthouder, sluit je je voor de rest van je leven op in je huis, blindeer je de ramen en koop je een zuurstofmasker.
@ddicted
quote:
Originally posted by AlFerox

ja van te lang in de zon zitten krijg je ook kanker. blabla.
betekent dat dan ook dat jij nooit in de zon zal lopen? :rolleyes:

Daar kies ik toch zelf voor hoe lang ik in de zon zit, voor cafe's en discotheken is er geen alternatief.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland