return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Ny mix

Endre

laddar nu, ger en RARE kommentar sen :D
Endre

okej Vizay, det här är bra för 3 veckor, inte ens jag kunde mixa efter 3 veckor. men det här med att gå in med låten lite vert som helst är lite Uff/myrorna-Style dock, och beatmatching är inte perfekt men vem fan bryr sig? :)

och det är Absolom Remix på Ian Van Dahl ;)
Vizay
quote:
Originally posted by Endre
men det här med att gå in med låten lite vert som helst är lite Uff/myrorna-Style dock

mwahaha håller med :D...ska försöka lära mig låtarna lite bättre...blev några misstag för att hälften av låtarna va aldeless nya så jag hade inte koll på hur dom gick :p

quote:

och beatmatching är inte perfekt men vem fan bryr sig? :)

jag misstänker att beatmatchningen kommer snart.....träning träning träning :P

[edit]

btw de e typ ingen som sagt nått om låtvalet :)

hmmm.....om jag gjort sånna framsteg på 3 veckor ska de bli intressant å se vad jag klarar på 3 år :p
AnD
har inte lyssnat än... ska göra det när jag kommer hem... låtarna är bra... ser bra ut
lite snabba vändningar efter isnt it all a little strange... ligaya direkt efter... men kanske lite dumt att yttra mig innan jag har lyssnat :rolleyes: :tongue2
RagingEskimo
...bara en liten, liten undring som egenltigen inte har så mycket med det här att göra mer än att låten är med i setet:
Varför heter New Energy's låt "One turn" när innehållet i samplingen tyder på att gubben säger "one third"...? Någon som har en teori kring fenomenet?

Kalla mig tossig, men det har varit mig ett gissel ända sen jag hörde spåret första gången...:conf:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden