return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 
Wat vind jij ultra-sexy aan een vrouw

kolkiewolkie
tsja, waar val ik op/vinnik nou sexy... vraag ik me nou ook altijd af :toothless:

op zich vinnik uitstraling idd belangrijk, maar dat kan ik niet echt beschrijven met een checklist.. moek echt per geval bekijken...

verder vinnik lang blond haar ERRUG seductive, in combinatie met leuk koppie DODELIJK voor mij :D :p

edit: ik vergeet nog buikjes, das dan wel echt iets van de laatste tijd trouwes
basvh
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
verder vinnik lang blond haar ERRUG seductive, in combinatie met leuk koppie DODELIJK voor mij :D :p

zijn hier nog andere mensen die echt op bepaald kleur haar valt? persoonlijk maakt het voor mij niet uit wat voor kleur.
John
quote:
Originally posted by basvh

zijn hier nog andere mensen die echt op bepaald kleur haar valt? persoonlijk maakt het voor mij niet uit wat voor kleur.

maakt mij ook nix uit als ze knap is.. maar ik vind bruin haar over et algemeen wel mooier..en dan met blauwe ogen :eyes: :)
Dr. Kuipers
Val ook nie echt op een bepaalt type haar.

Maar als ik de term "lekker wijf" eens naar buiten slinger dan is het meestal wel lang blond haar :D
Eye-Riz
ze moet dit... ze moet dat...
tis maar goed dat vrouwen niet zo veel eisen stellen als mannen, want dan zou er geen enkele man door de beugel kunnen! Bovendien gaat dit topic niet over 'hoe moet een vrouw eruit zien' , maar wat je sexy zou vinden aan een vrouw. Wezenlijk verschil!

Voor een vrouw vind ik het sexy als ze zo gekleed gaat dat ze veel aan de fantasie overlaat, dus niet te bloot, maar wel gewaagd.

Voor een man vind ik het sexy als ie geen ego cq houding behoeft om stoer te zijn (dus in feite het tegenovergestelde van Henkie :D )
Mannen die zelfverzekerd zijn zonder arrogant te zijn.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland