return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Wat vind jij ultra-sexy aan een vrouw

@ddicted
Echt wel de ogen, en dan de rest in de goede verhouding (gewoon slank dus:D).
Odyne
sexy bij een vrouw heb ik als vrouw zijnde niet zo'n mening over, :p bij een man daarintegen vind ik de uitstraling erg belangrijk en een harde/mannelijke kaaklijn vind ik erg sexy.. (maar is geen must) :D (klinkt heel stom, maar tis gewoon zo)..
Teknikol
Ogen spreken boekdelen...
Chicane
ik ben denk ik een van de zeer zeldzame jongens die strings niet zo super vinden, daarom ben ik denk ik ook wel vrijgezel... strings zijn wel maasterlijk sexy enzo, maar wel bij je eigen vriendin binnen je eigen muren...
In het dagelijks leven, dus niet tijdens het voorspel, vinnik strings ranzig.. heb veel liever hotpants ofzo en een lekker kontje :D
John
quote:
Originally posted by Rinus
Als eerste moest ze een leuk gezicht hebben. Pas dan gaan we naar de tweede ronde en dan vind ik de benen + billen (goof) :) van een vrouw zeer sexy.

en wat nou als je een zeug van 200kilo eerst van achteren ziet, waarna ze zich vervolgens omdraait en ze een superknap gezicht heeft?:p

persoonlijk ga ik ook voor uitstraling en ogen...en een lekker kontje:D
maar uiteindelijk gaat et toch allemaal om 'et geheel'..de juiste verhoudingen enzow..:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland