|
|
| Joost008 |
| Voor mij is het toch echt de kont waar ik het eerste naar kijk, net als de benen. Verder ist ook wel leuk als er een beetje een leuk koppie op zit en dat ze een lekker lijntje heeft. Ik ben niet veeleisend:P..... |
|
|
| Donna |
Ik vind de heertjes over t algemeen zo veeleisend als de tering,maar t zijn dan natuurlijk zelf allemaal ook brad pitt's en tom cruisjes:rolleyes:
Mooie mensen zijn diegenen die mooi zijn om wat ze in je losmaken,heeft verder niets met innerlijk of uiterlijk te maken. |
|
|
| Blik |
ik denk dat de meesten gewoon een lijstje opnoemen van wat ze mooi vinden aan een vrouw en niet bedoelen dat als een meisje iets niet heeft, er geen relatie kan ontstaat....
maar dat is mijn interpretatie....
Ultra-sexy:
kontje
uitstraling
(relatie)-eisen:
leuk hoofdje
leuk lijfje
:p |
|
|
| Donna |
En wie heeft het hier nu weer over een relatie?? Het gaat over sexy daggik....
Ennuh,sexy zijn blikken die gewisseld worden,dit kan zijn tussen mensen die meeeeeters van elkaar afstaan of op elkaars lip,als iemands blik me fascineerd gaak echt niet eerst checken of zn ass me wel aanstaat,playen is de keyword,of hebben we het toch over een relatie ipv sexy?
Want dan kun je t beter hebben over het zoeken naar een sexy partner die voldoet aan de eisen over een uiterlijk.... |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by Donna
En wie heeft het hier nu weer over een relatie?? Het gaat over sexy daggik....
Ennuh,sexy zijn blikken die gewisseld worden,dit kan zijn tussen mensen die meeeeeters van elkaar afstaan of op elkaars lip,als iemands blik me fascineerd gaak echt niet eerst checken of zn ass me wel aanstaat,playen is de keyword,of hebben we het toch over een relatie ipv sexy?
Want dan kun je t beter hebben over het zoeken naar een sexy partner die voldoet aan de eisen over een uiterlijk.... |
Iedereen zijn eigen mening toch ? Wat jij sexy vind, hoef een ander nog nie sexy te vinden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|