return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Wat vind jij ultra-sexy aan een vrouw

DJ_Siesta
zoow, laten we hier een sexy-thread van maken

WAT VIND JIJ SEXY aan een vrouw>>????

--> Als 1e tog de reet, met zon lekkere doorzichtige broek, met daaronder eeen heerlijke String :D, ja dat vink mooi

en jullie:D

GRIETJES!!!:D

hier wordik zo geil van, oe oe oe :D
DjSuez
volgens mij is die siesta een btje te opgewonden geworden door die zusjes thread...:D

ik vind ogen en haar en de combi daarvan het belangrijkst, en verder kont en benen, verder boeit het niet veel, het moet wel allemaal in proportie zijn..
avril lavigne is een mooi voorbeeld daarvan, echt vet mooie ogen en heel mooi haar...:eyes: :eyes:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by DjSuez
volgens mij is die siesta een btje te opgewonden geworden door die zusjes thread...:D

ik vind ogen en haar en de combi daarvan het belangrijkst, en verder kont en benen, verder boeit het niet veel, het moet wel allemaal in proportie zijn..
avril lavigne is een mooi voorbeeld daarvan, echt vet mooie ogen en heel mooi haar...:eyes: :eyes:

LOL..... kben nie voor niks een *puber* :D

Avril Lavigne? das toch die ene van dragonballz:cool:

nee die kennik wel, van teevee dan, dat je naar tv kijkt voor twaalve :D

btw, laat je eens nakijke dan, kvinder fat gorkje :D

GROETJES :)
mastah jc
pfff ik weet het niet.. heel veel gewoon wel lekker door een lekkere reet en een mooi buikje maarja toch blijft het wel pure aantrekkingskracht dat sommigee chicks op mij hebben... en sommige stoot ik juist weer af... ik ben 1 grote magneet :p
DjSuez
ehh, ja, daar ziet ze dr weer wat minder uit, maar in die clip en op de MTV VMA is ze echt supermooi...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland