return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Trance Energy 2002 @ 21 Sept.

Bullet
Whoa !!! Thank you very, very much... Nobody could answer me that question before. ;)
Flipper01
quote:
Originally posted by Biohazard

Wie weet er meer over DJ Joop? ik zag een stukje op mn Mysteryland DVD. HIj zag er wel uit als een vette DJ :toocool:

Ik heb Joop op Mysteryland gezien en hij is goed!!! Hij draait lekkere trance/hardtrance!!
Antiphus
quote:

Wie weet er meer over DJ Joop? ik zag een stukje op mn Mysteryland DVD. HIj zag er wel uit als een vette DJ :toocool:

check www.y-catch.nl
Apoptosis
Dat gezannik over dat t een kutfeest is... k ben nou naar 5 TE's geweest, waaronder de alleerste in Eindhoven in '99 en de laatste 4. Ben toch maar wel naar deze gegaan omdat k die line-up vetttt vond, vooral Dumonde was echt super :toocool: !!

Deze editie was misschien wel de vetste die k heb meegemaakt! iig veeeeel beter dan de afgelopen TE in Utrecht. Vette lichten, er werd veel gebruik gemaakt van lasers én vuurwerk :eyes: . HEERLYKE muziek, allemaal lekkere trance en 2 'stamp-sets' (Dumonde & Bas + Ram). Verder geen of nauwelyks 'TMF-gedrag' gezien (helemaal geen heee hooo gehoord), sfeer was echt goed! t was misschien nie uitverkocht, maar t was toch behoorlyk druk... en gezellig :D

ltrz :)
-TAIS-
quote:

check z'n site: http://www.dj-joop.nl/

:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland