return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Trance Energy 2002 @ 21 Sept.

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by fimoklei

ik weeet zeker dat ik op deze djs al goed uit men dak kan gaan en een perfecte nacht heb.maar das mijn mening

greetz

TOPinstelling :)

ik word zolangzamerhand een beetje ziek van hoe iedereen hiero TE loopt af te zeiken.. toen bellie zei dat ie ging ook allemaal commentaar van: is nix, wordt nix BLLLAAAAAAAAAAAT

denk toch es van: ieder feest heb zn eigen kwaliteiten wel, geniet er es van en loop toch es niet zo te zeiken :mad: .... ook zoiets: iedereen zit te blaten over de line up enzo, maar een jaar geleden was het nog van: hmmm, jammer dat blank en jones niet komen, nu zijn ze er... astrid op qontact: zij kan een feest echt beter maken. nu: GEEN WOORD daarover.

ik ga niet, maar das omdat ik die dag andere plannen heb, maar had anders best gewild.

dat het slecht verkoopt verbaasd me nie trouwes: teveel te doen op die dag
Antiphus
Ik weet wel zeker dat er vet gedraaid gaat worden!! check alleen de de cd van Trance Energy!! allemaal top nummers mixed bij dj Joop!!
Biohazard
quote:
Originally posted by Antiphus
Ik weet wel zeker dat er vet gedraaid gaat worden!! check alleen de de cd van Trance Energy!! allemaal top nummers mixed bij dj Joop!!

Wie weet er meer over DJ Joop? ik zag een stukje op mn Mysteryland DVD. HIj zag er wel uit als een vette DJ :toocool:
Bullet
Hmm...does anyone know, how I can receive any Radio-Channel that streams Trance Energy ? I live in Kleve... that's at the border to NL at the Rhein. Please answer me before the show starts ^^
Smirnoff
Here you can listen live to radio 538 !

RADIO 538

:D:D:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland