|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by fimoklei
ik weeet zeker dat ik op deze djs al goed uit men dak kan gaan en een perfecte nacht heb.maar das mijn mening
greetz |
TOPinstelling :)
ik word zolangzamerhand een beetje ziek van hoe iedereen hiero TE loopt af te zeiken.. toen bellie zei dat ie ging ook allemaal commentaar van: is nix, wordt nix BLLLAAAAAAAAAAAT
denk toch es van: ieder feest heb zn eigen kwaliteiten wel, geniet er es van en loop toch es niet zo te zeiken :mad: .... ook zoiets: iedereen zit te blaten over de line up enzo, maar een jaar geleden was het nog van: hmmm, jammer dat blank en jones niet komen, nu zijn ze er... astrid op qontact: zij kan een feest echt beter maken. nu: GEEN WOORD daarover.
ik ga niet, maar das omdat ik die dag andere plannen heb, maar had anders best gewild.
dat het slecht verkoopt verbaasd me nie trouwes: teveel te doen op die dag |
|
|
| Antiphus |
| Ik weet wel zeker dat er vet gedraaid gaat worden!! check alleen de de cd van Trance Energy!! allemaal top nummers mixed bij dj Joop!! |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by Antiphus
Ik weet wel zeker dat er vet gedraaid gaat worden!! check alleen de de cd van Trance Energy!! allemaal top nummers mixed bij dj Joop!! |
Wie weet er meer over DJ Joop? ik zag een stukje op mn Mysteryland DVD. HIj zag er wel uit als een vette DJ :toocool: |
|
|
| Bullet |
| Hmm...does anyone know, how I can receive any Radio-Channel that streams Trance Energy ? I live in Kleve... that's at the border to NL at the Rhein. Please answer me before the show starts ^^ |
|
|
| Smirnoff |
Here you can listen live to radio 538 !
RADIO 538
:D:D:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|