return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Trance Energy 2002 @ 21 Sept.

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by fimoklei
hmm vreemd, toen ik men 3 kaartjes online bestelde bij free record ging er iets mis. ik moest het over nieuw doen en toen waren er opeens geen meer en kreeg ik bericht dat er in de loop van de week nog enkele kwamen.die ik gelukkig nu binnen heb

het is men eerste feest aangezien ik net 18 ben geworden en ik moet helemaal uit eindhoven komen :D dus voor mij zal het zowiezo wel vet worden aangezien ik het nog enrgens mee kan vergelijken.

greetz

HAHA, dan zuigt t nog. Ga dan naar High Energy ofzo, das pure Trance op z'n best!
fimoklei
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

HAHA, dan zuigt t nog. Ga dan naar High Energy ofzo, das pure Trance op z'n best!

is dit dan geen pure trance? hmm dacht het wel.ik snap niet waarom iedereen altijd zo ligt te zeiken over de verschillende djs die er komen en geluidsysteem dat slecht is(dat overigens nu verbetert is, zie id-t forum), met blank and jones gielen en dumonde is totaal nix mis mee ze draaien gewoon goeie platen en daar draait het toch uiteindleijk om, en als je dan van wat harder houd dan ga je naar Qlimax klaar.(iedereen zo zen stijl).ik weeet zeker dat ik op deze djs al goed uit men dak kan gaan en een perfecte nacht heb.maar das mijn mening

greetz
basvh
quote:
Originally posted by fimoklei

ik weeet zeker dat ik op deze djs al goed uit men dak kan gaan en een perfecte nacht heb.maar das mijn mening

greetz

ja maar ik denk als je naar High Energy gaat, zoals onze MOD al zegt misschien wel nog meer uit je dak zult gaan. maar je zal ruimte genoeg hebben om te dansen als de kaartverkoop echt zo slecht gaat.
!_PeTrUs_!
PLZ stay ontopic and help out our freund from Swiss (IN ENGLISH PLZ!!!)
lotadeus
thx !_PeTrUs_!

but a little bit from your holländisch do i understand beacuse swiss german is nearly the same :)!

greetz Lotadeus

pe: radio 538 sounds good....!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland