return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
quote challenge

kolkiewolkie
ik las gister ff de nieuwsbrief van ID&T en s'avonds zag ik het toevallig op veronica: de quote-challenge.

voor diegenen die nie weten wat het is ff een korte uitleg: tussen de veertig en vijftig onwijs rijke mannekes uit ons kikkerlandje zijn momenteel bezig met wedstrijd: zo snel mogelijk naar griekenland en weer terug. indicatie: 5000 km in 5 dagen tijd. Er wordt in etappes gereden en de tijd wordt uiteraard gemeten.

Kortom: ons nuchtere imago wordt ondermijnd, want 40/50 van de rijkste (vaak dus best snuggere) mannekes van ons land doen ineens iets extravagants (zo noem ik het ff) als een illegale autorace~!! :crazy: :eyespop: :wtf: :disbelief

om ff een idee te geven van het startveld: allemaal porsches, mercedes sl's, ferrari's, lambo's, ik zag 2 carvers voorbij komen, een mitsubishi lancer evo 7, dat spul (serious stuff dus :D ).

ook duncan stutterheim doet of deed mee (blies motortje op, of zoals jort kelder van quote het zei: ja, duncan stutterheim blies zijn motor op toen ie consistent 300 probeerde te rijden :eyes: :p ).

ik ben een beetje kwijt hoe het momenteel gaat, kweet alleen dat er vanavond zon wazige afterparty in het amsterdam arena hotel is (organised by ID&T) maar ik meen dat ze opgepakt waren ofzo :conf:

anywayz, nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jullie van zulke activiteiten vinden :) .

asociaal of niet, leuk iniatief/laat ze lekker/geweldig of zeg je kan echt niet, onverantwoord etc. etc. kunnen wij ook nie blabla

dus: comments :)
basvh
tis eigenlijk een soort cannonball run. aan de ene kant wel geinig. maar aan de andere kant misschien wel onverantwoordt. stel ik zit op me brommertje en wordt invalide gereden door zn gast. die om te tijd wat te doden aan zn race meegaat doen in zijn luxe wagen
DanceTrend
Hmm klinkt wel cool idd :)
Mja ik weet er nix van maar als ik dat hoor dat ie constant 300 reed hoop ik toch wel dat ie een beetje goed uitkeek..
Flipper01
Zijn er foto's of tussenstanden van? :D

Machtig mooi toch als je alle tijd vd wereld hebt om hier aan mee te doen
mr.marcello
Kijk, het idee is zeer leuk moet ik zeggen!! Maar als je er eens iets verder over na gaat denken lijkt het me toch niet zo'n goed gebeuren. Alleen al de gevolgen die er zouden kunnen zijn na een ongevalletje. Afkeuren dus en oppakken die gasten!!!

Met vriendelijke groet.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland