return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Intenze - Oct 5th 2002

mr.marcello
quote:
Originally posted by TimeportE
extrema is in de stad waar ik nu woon
intenze is in de stad (je weet wel :p) waar ik 15 min vandaan woon..

maar naar beide ga ik neit, heb geen geld! :D (al mijn geld zit nu in een capital kaartje! :p)

We zullen aan je denken! En wie weet komen er wel mensen uit Nijmegen om de Arnhemmers op gepaste wijze te 'begroeten'!! :p
Maar laten we hopen dat het dit keer zonder problemen een topfeestje wordt!!!

Met vriendelijke groet.
Martillo
We weten het nog niet, maar ik wil toch eigenlijk wel heel graag Push, Dirck...., ik bedoel Mike Dierickx horen draaien.

En ach, Kai Tracid lijkt me ook niet verkeerd voor een avondje :D
mr.marcello
quote:
Originally posted by Martillo
We weten het nog niet, maar ik wil toch eigenlijk wel heel graag Push, Dirck...., ik bedoel Mike Dierickx horen draaien.

Nou, echt draaien dat zul je niet van hem horen. Hij is de live-act en zal maar een halfuurtje z'n dingetje doen.

Met vriendelijke groet.
mr.marcello
Misschien een beetje een late reactie, maar het was zeer zeker een geslaagd feestje. Kort partyreport:

We (onder andere Flipper01, Odyne en ik) kwamen meteen om 21.00 uur binnen omdat ik Yves DeRuyter wilde zien/horen. Deze draaide een opbouwende trance-set. Daarna was het de beurt aan DJ Patrix die alleen maar van die net-niet plaatjes aan het draaien was (beetje jammer dus). Maar tijdens zijn set waren de mannen van Push de boel aan het opbouwen voor hun liveset (genoeg afleiding dus). Push begon en het klonk echt superlekker!! Toen onder andere Universal Nation langskwam, ging de hele zaal uit z'n dak! echt een top liveset. Hierna kwam Johan Gielen z'n kunsten vertonen, maar hij sprong werkelijk van de hak op de tak. Trance, techno, hardstyle, hardtrance, echt van alles werd gedraaid. Het scheelde dat het allemaal erg dansbaar was en we hadden er dus ook geen problemen mee. Inmiddels stond Kai Tracid klaar. Hij draaide z'n eigen stijl en daar was iedereen zeer tevreden mee!
Toen was het tijd voor het hoogtepunt van de avond (zoals in De Gelderlander vermeld stond): DJ Jean. Hij draaide een mengelmoesje van hardtrance en hardstyle, wat erg lekker klonk. Ik moest weer terugdenken aan z'n set tijdens DancePop.
Als laatste was Dana aan de beurt. Flipper vroeg vlak voor haar set hoe ze zou gaan draaien en ze zei: HARD! En dat was inderdaad ook wat we voorgeschoteld kregen!
De aankleding was eigenlijk vrij simpel, maar toch erg mooi.

Al met al was het een zeer geslaagd feestje waarbij iedereen uit z'n dak ging en er gelukkig niet gevochten werd (zoals tijdens de laatste houseparty in de Rijnhal).

Volgens de organisator was dit 'experiment' geslaagd en aanleiding om vaker in het oosten van het land dit soort feesten te organiseren.

Met vriendelijke groet.
Odyne
prima partyreport!! :D zo staat t bij mij ook in me geheugen ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland