|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by verminator
Betyr dette at man kan dra med personer som er over 20 år på en torsdag hvis man selv er 18 år ?
eller må jeg ha med en lapp hjemmefra som er signert av moren min ?:)
/me er nysjgerrig | Fan ni Norrmän e ju inte så dumma som ni ser ut :happy2:
skoja bara:gsmile:
Men som det ser så har du rätt, tycker du ska ringa dom för att höra alldeles säkert och sen ta med dig en kopia av reglerna för vakterna kan vara RIKTIGT tjuriga, det vet jag sen tidigare erfarenheter...
Lycka till :gsmile:
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ska bli :) Håll tummarna | Håller alla tummar...
Och nog fan blir det party, tänk er hur det ser ut när man normalt åkt på en sån där kryssning, det har jag gjort några gånger, men nu att man bytt ut alla finska tango älskare, svenska dansbands addicts och pensionersklubbens dagsutflykt mot folk som gillar samma musik som du och som inte gnäller om det skramlar lite sent på nätterna... Jag hade inga problem att få med mig mina polare jag snacka med... / Steve |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Jag har bokat 5 hytter ;) PARTY!!!! |
fan va klockrent!
lite avis på er som känner så sjukt många människor som gillar sådant här... jag känner kanske 2 stycken :( |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
fan va klockrent!
lite avis på er som känner så sjukt många människor som gillar sådant här... jag känner kanske 2 stycken :( |
Ut och parta mera... det är så lätt att träffa nytt folk på sånna fester :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Ut och parta mera... det är så lätt att träffa nytt folk på sånna fester :) |
finns så lite här nere :(
och det är svårt att lära känna danskar :stongue:
men man blir ju lite fler tack vare amnesia, det är klart |
|
|
| WhiteRussian |
Polaren har förhoppningsvis bokat en hytt åt mig och två polare, så fyra blir vi.
Kommer bli grymt, :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|