return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 
Jätte party Lucia!!!!

verminator
tusen tusen tusen takk!!!! :D
verminator
btw

leste litt på silja.se

men er ikke mester i svensk heh

"Kryssningstrafik

20 år - avgångar söndag morgon - fredag morgon.

Avsteg från dessa regler kan endast ges med befälhavarens tillstånd. Kontakt med befälhavaren tas genom Silja Lines bokning.

Åldersgränserna gäller ej ungdomar som reser i förälders eller målsmans sällskap.

Reguljär resa (enkel resa)

Huvudregeln är minst 18 års ålder vid alla avgångar. Åldersregeln gäller ej för ungdomar som reser i förälders, målsmans eller annan av föräldrarna skriftligen godkänd persons sällskap (minst 30 år).

Undantag för ungdomsgrupper med deltagare som ej uppfyller åldersreglerna beviljas ej på Åbo dygnskryssning samt Helsingforskryssning med avresa torsdag-lördag.

På Helsingforskryssning med avresa söndag-onsdag samt vid reguljär resa kan undantag beviljas om följande kriterier uppfylls:

"

Betyr dette at man kan dra med personer som er over 20 år på en torsdag hvis man selv er 18 år ?

eller må jeg ha med en lapp hjemmefra som er signert av moren min ?:)

/me er nysjgerrig
Gaby
quote:
Originally posted by mindshooter
Har pratat mig runt lite...Xplorer... hur pass intresserade tror du att dom är av eldkonstärer och upträdanden på denna resa? Och i så fall hur får jag kontakt med arrangörerna? Kanske finns en liten lösning för mig i bakfickan :);)

Be Daniel ringa mig så får han tel nr ;)
Gaby
quote:
Originally posted by Xplorer76

Oj oj oj..... vad arg man kan vara:gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile:

Jag antar att du har bokat????

Japp!!!:whip: nu får det vara nog med skitsnack!
Jag har bokat 5 hytter ;) PARTY!!!!
mindshooter
quote:
Originally posted by Gaby

Be Daniel ringa mig så får han tel nr ;)

Ska bli :) Håll tummarna

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden