return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Jätte party Lucia!!!!

King of Clubs
Det är sant... Öl suger om man ska dricka fler än typ 3 på en kväll... jag blir så seg så jag knappt kan stå på benen till slut... Värsta sömnmedlet.. Men det är ju ändå ekonomivarianten, dricker man drinkar en hel kväll så blir inte kontoutdragen särskilt roliga dagen efter.

Ni lär ju få väldigt roligt på den här båtresan, riktigt bra line-up måste man säga..
sipowitz
Tjo!

Tycker det är dags att dra fram denna topicen igen,
för nu börjar det närma sig slutbokningsdatumet den 5
november.

Nån som vet om man kan sova 5 pers i en 4-pers hytt eller om det gör nån koll på det när man går ombord?
Vi är 5 pers nämligen.. känns lite dumt att boka två hytter då..

Oavsett vad, wow vilken fest det kommer bli!
SteveTranz4ever
Hade faktiskt tänkt att ta upp detta själv... som sagt sista inbetalnings datum den 5e November... inte att glömma

Det kan bli att jag får en lucka i min bokning... En kille som kanske inte följer med...
SteveTranz4ever
Ja då så... då var biljetterna betalda och klara... Beställde även för buffén (207:-) efter man gått ombord... jag bokade typ dom sista platserna.

Nu är det ju bara en liten eller rättare sagt rätt stor grejj kvar.

En av polarna som skulle med har nu backat ur för han inte kan få ledigt från jobbet.
Det lämnar mig alltså med två lediga platser... á395:-
Detta var inte kul :confused:
Man skulle ju kunna tro att det är ju bara ta några andra polare men det går ju inte för dom uppskattar inte den musiken jag verkligen gillar... och jag gillar inte E-type så värst mycke så....

Nån som inte fått tag på nån biljett, hör av dig till mig !!!

.../ Steve
Gaby
PARTY! PARTY! PARTY! PARTY!
Klantigt ifall nån glömde betala :haha:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden