|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Och appropå alkohol så trillar vi ganska lätt in på ÖL... Vi har ju skojat fram å tillbaka att Gaby ska bjuda oss som ska med på en varsin öl... Men eftersom nu alla gillar henne så mycke, hon e ju trotts allt tjej också så tycker jag vi alla bjuder henne på varsin öl... Får se hur kaxig hon e sen ;) :D .... besides... i buffén så får man ju ta hur mycke man vill även av öl och vin så Gaby... kom till buffén så ska du få så mycke öl som du bara orkar ;) *skojar med dig* :gsmile:
.../ Steve |
jag dricker inte ÖL :( men vodkadrinkar går hem ;)
Fan va det ska festas!!! *längtar till december* |
|
|
| reveal |
| varför dricker du inte öl? gillar inte smaken helt enkelt? |
|
|
| WhiteRussian |
Dricker inte heller öl....hua, hellre en Smirnoff Ice eller en fet, ;)
EDIT: Suck..stavning.. *går och lägger sig* |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
varför dricker du inte öl? gillar inte smaken helt enkelt? |
Blir så pissnödig och fyllan suger? Smaken e inte det bästa heller...eller ibland kan det vara gott me en kall öl en varm sommardag... jag blir så full på öl!!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
Blir så pissnödig och fyllan suger? Smaken e inte det bästa heller...eller ibland kan det vara gott me en kall öl en varm sommardag... jag blir så full på öl!!! | Kan ju iof hålla med dig där... Man blir rätt lätt nödig, trött å hängig...
Nåt att rekomendera dock är en iskall Grolsch... Får la bjuda på en cider då annars...
Men ok, det är inte alkoholen vi åker för men det ska nog förtäras :gsmile: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|