return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Jätte party Lucia!!!!

Xplorer76
quote:
Originally posted by Gaby
SLUTSÅLT!!! Snacka om FEST!!!

FETT.... tja, bara att leta fram flytvästen, den oranga med visselpipa.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Xplorer76

FETT.... tja, bara att leta fram flytvästen, den oranga med visselpipa.
Fan va grymt... då tar jag med min våtdräkt... den med drag kedjan... *skoja*
Är ju gammal vindsrufare så det var det första jag kom å tänka på, men mina segel e iof i mer flouroserande (stavfel jag vet) än dom flesta rejvar kidsen...

Slut sålt alltså... så jäkla fett... det här kommer bli bästa kryssningen jag gjort iaf... ja näst efter den då Thor-Leifs Orkester upträdde på Silja Europa då rå...
Xplorer76
En liten rolig grej...

När jag va typ 16-17 så åkte jag med farsan till Åbo eller nåt.
På dagen så hade dom karoke på finska (hurra) och jag hade lite tråkigt, så jag stod och kollade och garvade lite, mitt i allt så kommer det fram en Finne och mummlar nåt på finska, då min finska inte är så jätte bra, så frågade jag honom på svenska vad han mummlade om, jo då frågade han mig "varför sjunger du inte med för???" Och jag svarade självklart att jag inte kunde finska, då tittade han på mig som om jag vore helt dum i huvudet och sa " men texten står ju där nere"...
XLA
Sitter just och förbannar mina föräldrar föratt jag inte är född 4 år tidigare... jag menar Seb Fontaine ffs... och MoS arrangemang o hela skiten... ingen här från Göteborg som vill ta med mig i baggaget? ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Xplorer76
En liten rolig grej...

När jag va typ 16-17 så åkte jag med farsan till Åbo eller nåt.
På dagen så hade dom karoke på finska (hurra) och jag hade lite tråkigt, så jag stod och kollade och garvade lite, mitt i allt så kommer det fram en Finne och mummlar nåt på finska, då min finska inte är så jätte bra, så frågade jag honom på svenska vad han mummlade om, jo då frågade han mig "varför sjunger du inte med för???" Och jag svarade självklart att jag inte kunde finska, då tittade han på mig som om jag vore helt dum i huvudet och sa " men texten står ju där nere"...
:stongue: HA HA HA det där lät ju som värsta roliga historien :stongue: ... Men ok, de e väl bara å improvisera... bara kackla som en höna eller nåt så e de kanska likt... Jag sjöng Finska nationalsången för några finnar på en kryssning, dom garva rätt frisk... behöver man tilllägga hur mitt mitt tillstånd var ?

Och appropå alkohol så trillar vi ganska lätt in på ÖL... Vi har ju skojat fram å tillbaka att Gaby ska bjuda oss som ska med på en varsin öl... Men eftersom nu alla gillar henne så mycke, hon e ju trotts allt tjej också så tycker jag vi alla bjuder henne på varsin öl... Får se hur kaxig hon e sen ;) :D .... besides... i buffén så får man ju ta hur mycke man vill även av öl och vin så Gaby... kom till buffén så ska du få så mycke öl som du bara orkar ;) *skojar med dig* :gsmile:

.../ Steve

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden