|
|
| Cosmic Guy |
Onder het mom van: ik post nog maar eens een poll heb ik deze bed8. Ik heb verschillende categorien en ik zal ze hieronder 1 voor 1 even toelichten:
Arembie (R&B): Deze muzieksoort kenmerkt zich door een groot 'neger'-gehalte, zowel d.m.v. zangers als in clips. Er wordt veel gescholden en men heeft ook geen problemen met gouden kettingen.
Rock: hieronder versta ik alle muziek waar elektriesche gitaren in voorkomen, dus van pak 'm beet Bon Jovi tot Metallica.
Ski-hut: 'Echte Nederlandse feestmuziek'. Ahum.
Klassiek: Beethoven en consorten.
Rap: Van Eminemem tot Brainpower.
Nederlandstalig: Onze eigen Corry's, Anita's, Fransen en Jantjes dus.
Country: Ilse de Lange enzo
Hardstyle: geen uitleg nodig
Anders
Kheb denk ik nu wel zo''n beetje alle muziek soorten gehad (behalve trance enzo, maar die laat ik buiten beschouwing, lmd.)
Stemmen maar!
(Btw, ik stem op Apres Ski, ik kan dat gewoon niet aanhoren!) |
|
|
| Jappio |
Rukken & Beffen!
Dat zuigT! |
|
|
| Chicane |
100% Hardstyle... het is niet eens een stijl, het is gewoon 7 minuut achterlijke melodie met kwakende eendjes en 50 seconden bass... dat valt me echt op bij hardstyle, je hebt 3/4 break en de rest is bass... heel even 30 seconden dik stampen en dan weer dat knake melodietje....
GRUWELIJK... |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Apres Ski is dus echt wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg BOUT he... |
|
|
| basvh |
| rap dat vind ik dus helemaal niet, argghhhhhhhhhhhhhhhhhhh rnb ook niet maar rap vind ik erger |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|