|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by moogwai
Goed voorbeeld is de ID&T Hardhouse serie, nou ik weet niet wat ID&T onder hardhouse verstaat er staat verdomd weinig HH op deze compilatie. |
Maakt tegenwoordig niet meer uit hoe je het noemt....het verkoopt toch wel! En daar gaat het ID&T uiteindelijk om....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| DjSuez |
| ik vind r&b de ergste die erbij zit...maar hardstyle kan ik ook niet echt waarderen, mede door de uitleg die chicane gaf... r&b lijkt me duidelijk verder, skihut vinnik als je in de stemming bent best wel lachen gewoon, niets meer en niets minder. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TimeportE
dat zal wel maar je krijgt het toch te horen...
:D:D:D |
En terecht ook... als ze mijn "ding" zouden afzeiken zou ik ut ook nie leuk vinden... |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En terecht ook... als ze mijn "ding" zouden afzeiken zou ik ut ook nie leuk vinden... |
Ach, zolang die mening goed beargumenteerd wordt heb ik er geen probleem mee.....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| magrec |
R & B: zoals alishia keys dat vind ik nog wel ok, of angie stone (maar dat is meer soul)
Rock: kan er wel mee door, radiohead en muse zijn zeker mijn favo's
rap: N.E.R.D (neptunes), wu tang clan kan ik ook wel naar luisteren
apres ski: Na hardstyle toch echte bad ass muziek
Nederlandstalig: geen smartlappen ofzo maar acda en de munnik, blof enzo ook wel ok
country: mwah kheb er geen hekel aan, maar liever niet
Klassiek: Euhm ja ik een klassieke achtergrond whehe dus dat kan ik wel waarderen (geen strauss ofzo :p)
hardstyle: (super dat deze erbij zit :p) das pas echt troep, hoe bedoel je commerciëel, deze style wordt nu al helemaal uitgemolken en niemand die het in de gaten heeft :p een harde beat en een break en je hebt een hardstyle plaat. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|