return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Welke muziekstijl vind je absoluut ruk?

mr.marcello
quote:
Originally posted by moogwai
Goed voorbeeld is de ID&T Hardhouse serie, nou ik weet niet wat ID&T onder hardhouse verstaat er staat verdomd weinig HH op deze compilatie.

Maakt tegenwoordig niet meer uit hoe je het noemt....het verkoopt toch wel! En daar gaat het ID&T uiteindelijk om....

Met vriendelijke groet.
DjSuez
ik vind r&b de ergste die erbij zit...maar hardstyle kan ik ook niet echt waarderen, mede door de uitleg die chicane gaf... r&b lijkt me duidelijk verder, skihut vinnik als je in de stemming bent best wel lachen gewoon, niets meer en niets minder.
eieregooie
quote:
Originally posted by TimeportE

dat zal wel maar je krijgt het toch te horen...

:D:D:D

En terecht ook... als ze mijn "ding" zouden afzeiken zou ik ut ook nie leuk vinden...
mr.marcello
quote:
Originally posted by eieregooie
En terecht ook... als ze mijn "ding" zouden afzeiken zou ik ut ook nie leuk vinden...

Ach, zolang die mening goed beargumenteerd wordt heb ik er geen probleem mee.....

Met vriendelijke groet.
magrec
R & B: zoals alishia keys dat vind ik nog wel ok, of angie stone (maar dat is meer soul)

Rock: kan er wel mee door, radiohead en muse zijn zeker mijn favo's

rap: N.E.R.D (neptunes), wu tang clan kan ik ook wel naar luisteren

apres ski: Na hardstyle toch echte bad ass muziek

Nederlandstalig: geen smartlappen ofzo maar acda en de munnik, blof enzo ook wel ok

country: mwah kheb er geen hekel aan, maar liever niet

Klassiek: Euhm ja ik een klassieke achtergrond whehe dus dat kan ik wel waarderen (geen strauss ofzo :p)

hardstyle: (super dat deze erbij zit :p) das pas echt troep, hoe bedoel je commerciëel, deze style wordt nu al helemaal uitgemolken en niemand die het in de gaten heeft :p een harde beat en een break en je hebt een hardstyle plaat.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland