|
|
| moogwai |
RUK & BAGGER met grote stip op 1... waarom.. ik heb absoluut niks met deze muziek en je hoef maar langs TMF of in een disco te komen en je wordt doodgegooid met deze muziek :mad:
ff snel mijn mening over bep. muzieksoorten.
Rock --> de toppers zijn wel aardig, leuk om te horen op de radio als je aan 't werken bent. Metallica, Nirvana, Gun's N Roses.. die hebben wel een paar leuke nummers ja :)
Rap --> tja.. een beetje lullen en zet daar een deuntje onder.. niks voor mij. Het toppunt van saaiheid.
Apres-Ski --> paar keer per jaar kan ik het verteren.. alleen die teksten soms... :crazy: :crazy: :crazy:
Nederlandstalig --> Andre Hazes owned :D Is soms wel leuk om te horen op de radio.. als het maar geen radio 10 gold is ofzo
Klassiek --> heb ik geen last van.. is vaak ook gewoon trance zonder bass :)
Country --> heb ik ook geen last van.. alleen van die country bob :D
Hardstyle -->
| quote: | Originally posted by ScuL
Allereerst wil ik ff opmerken dat ik het absoluut triest vind dat hardstyle in deze poll genoemd wordt, dan had je net zo goed techno en trance er ook in kunnen zetten. (Afgezien van het feit dat we ons hier op een tranceaddict forum bevinden :D)
Ik denk namelijk precies hetzelfde over techno als de gemiddelde hardstyle-hater over hardstyle denkt (en we hebben beiden geldige redenen om elkaars muziekstijl te bekritiseren), maar daar gaat het nu even niet om. (Voordat ik weer 4 pagina's vol met techno vs hardstyle discussies krijg). "Je hoort alleen maar een beat en de hele tijd hetzelfde" hehe.. oeps.. ik wilde bijna iets gaan zeggen maar laat ik me er maar niet aan wagen ...:rolleyes:
|
hier ben ik het dus zeker wel met Scul eens! Dit hoort niet in de poll
Ik ben niet zo'n hardstyle liefhebber.. maar ik vind het af en toe zeker wel oke. En wat versta je eigenlijk onder hardstyle dan??? Dit is niet eens een afgebakend genre.. vaak wordt hier ook gewoon HardTrance, Hardhouse, Harde club of zelfs techno onderverstaan.. alle wat "HARD" is dus :) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by moogwai
hier ben ik het dus zeker wel met Scul eens! Dit hoort niet in de poll
Ik ben niet zo'n hardstyle liefhebber.. maar ik vind het af en toe zeker wel oke. En wat versta je eigenlijk onder hardstyle dan??? Dit is niet eens een afgebakend genre.. vaak wordt hier ook gewoon HardTrance, Hardhouse, Harde club of zelfs techno onderverstaan.. alle wat "HARD" is dus :) |
mwoah.. dacht het niet! :o
in de BG van een tijdje geleden (vorig jaar ofzo) stond hardstyle beschreven als een combinatie van duitse hardtrance en nederlandse oldschool.
ik denk dat die beschrijving wel redelijk in de buurt komt. |
|
|
| kreischer2000 |
| Ja haal hardstyle uit die poll!!! Of zet techno erbij :D |
|
|
| AFA |
| Ik wil niet lullig doen maar HardStyle is maar een verzonnen term van Q-dance voor haar feesten. Onder Hardstyle vallen de hardere soorten Duitse/Italiaanse/Nederlandse muziek. Daaronder valt dus ook Hardtrance |
|
|
| Kamaya |
R&B
Ik ben ook niet zo'n fan van een heleboel andere stijlen in dit rijtje, maar dees zuigt toch wel 't hardst!
btw, onder nederlandstalig zou ik Acda & de Munnik scharen, dat vind ik dan soms nog best leuk (soms dus)
Groeten, Kamaya. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|