return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Welke muziekstijl vind je absoluut ruk?

MaGiK54
Vind zelf apres-ski zuig. Krijg koppijn van het ene moment laat je tietuh zien schut je kont, dan weer een commerciële trance-meukplaat erdoorheen, dan weer iets over een krokodill, dan gaan we gezellig hosuh, dan moet je weer je handjes de lucht in gooien. Ik raak helemaal van slag van deze meuk. In de overige genres die je hebt opgegeven zit te minste nog wat logica en er is over de muziek nagedacht. Apres-ski- is een stom tekstje verzinnen over tieten, de handjes de lucht in gooien en wie is er al dronken en wie niet.
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Chicane
100% Hardstyle... het is niet eens een stijl, het is gewoon 7 minuut achterlijke melodie met kwakende eendjes en 50 seconden bass... dat valt me echt op bij hardstyle, je hebt 3/4 break en de rest is bass... heel even 30 seconden dik stampen en dan weer dat knake melodietje....

GRUWELIJK...

amen brother:thepirate ;)
Dj Lex
Vind Nederlands talige muziek nix. Heb ik het meer over volkzangers als Frans Bauer en Marianne weber enso. Corry Konings bleh word er dood mee gegooid door me pa
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Chicane
100% Hardstyle... het is niet eens een stijl, het is gewoon 7 minuut achterlijke melodie met kwakende eendjes en 50 seconden bass... dat valt me echt op bij hardstyle, je hebt 3/4 break en de rest is bass... heel even 30 seconden dik stampen en dan weer dat knake melodietje....

GRUWELIJK...

Ik weet het niet hoor, maar dan luister je naar de verkeerde hardstyle. Luister bijv, maar eens naar Technoboy - Hardrive, Brain Ovulation - Kicks and Bass (Acid Step mix), DJ Isaac - On the Edge en ga zo maar door...
ScuL
Allereerst wil ik ff opmerken dat ik het absoluut triest vind dat hardstyle in deze poll genoemd wordt, dan had je net zo goed techno en trance er ook in kunnen zetten. (Afgezien van het feit dat we ons hier op een tranceaddict forum bevinden :D)

Ik denk namelijk precies hetzelfde over techno als de gemiddelde hardstyle-hater over hardstyle denkt (en we hebben beiden geldige redenen om elkaars muziekstijl te bekritiseren), maar daar gaat het nu even niet om. (Voordat ik weer 4 pagina's vol met techno vs hardstyle discussies krijg). "Je hoort alleen maar een beat en de hele tijd hetzelfde" hehe.. oeps.. ik wilde bijna iets gaan zeggen maar laat ik me er maar niet aan wagen ...:rolleyes:

Ten tweede: Het is jammer dat je er maar één uit mag kiezen, maar in dat geval kies ik voor R&B. Dat slaat echt als een lul op een drumstel. Ski-Hut vind ik ook gruwelijk fout, Nederlandstalig ben ik ook niet gecharmeerd van en country is ook een drama. Maar R&B slaat alles. :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland