|
|
| hamburgerboefje |
| Yep hierzo ook, Apres Ski vind ik nou echt bagger met een grote B. Voor de rest kan ik eigenlijk weinig muzieksoorten opnoemen die ik echt waardeloos vind...ja speedcore misschien das gewoon echt niet meer normaal |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Het gaat hier om je PERSOONLIJKE mening/smaak. Respect is weer wat anders, daar hebben we het al vaak genoeg over gehad d8 ik zo... |
goed gezegd |
|
|
| Flipper01 |
Ik heb voor klassiek gekozen, ik wordt daar zo ontiegelijk nerveus van. Zat m'n broertje laatst iets van Mozart te luisteren voor z'n profielwerkstuk..rrr werd ik echt helemaal gek van.
R&B heb ik vooral een hekel aan vanwege de gasten die erachter zitten en eraan mee doen (thijs bosma bijvoorbeeld):p
De rest vind ik zo nu en dan best te doen (vooral na grote hoeveelheden alcohol is het heerlijk om over de vlieger van kabouter plop te zingen!) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Teknikol
goed gezegd |
goed gezegd |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Het gaat hier om je PERSOONLIJKE mening/smaak. Respect is weer wat anders, daar hebben we het al vaak genoeg over gehad d8 ik zo... |
Juist :)
Dus daarom het volgende...
1. Rock: Er zijn zoveel onwijs mooie rochplaten! Damn!
2. Hardstyle: sja, ut beukt, daarom mijn no.2 uit deze lijst...
3. Rap: Zitten wel vette dingen tussen, denk aan House Of Pain - Jump Around e.d. Ook die Brainpower en Extince e.d. vinnik wel leuk vanwege de enorm goeie texten.
4. Nederlandstalig: En dan niet de corrys en fransjes ensow, dat is walgelijk, maar meer de Nederpop ala Blof e.d.
5. R&B: Sja, houw ik niet zo van, maar sommige dingen kan ik nog best aardig naar luisteren...
6. Klassiek: Niet echt mijn ding...
En dan, op de aller aller allerlaatste plaats van alles dat je maar kan bedenken... Country & Skihut! Wat moet ik daarvan kotsen zeg Blegh!!! Die muziek zuigt aan alle kanten IMO... Wie dat bedacht heeft??? Ik ken er nie bij...
En als ik dan moet kiezen toch maar skihut... Brrr... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|