return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Welke muziekstijl vind je absoluut ruk?

Teknikol
Kheb overig Ingevuld...

Skihut, jazz, country it all suxx!
TimeportE
dit moet eff van mijn hart daarna kan ik lekker gaan pitten:

jongens, respecteer eens andere soorten muziek welke dan ook.. in elke muzieksoort is er ook voor degene die het niet leuk vinden iets vets te vinden.. ik zou het ook niet leuk vinden als mensen trance zouden afbaggeren alleen maar omdat "je hoort alleen maar een beat en de hele tijd hetzelfde"..
beetje respect voor alle muzieksoorten is op zijn plaats vin ik dan..
Optimus
quote:
Originally posted by TimeportE

jongens, respecteer eens andere soorten muziek welke dan ook.. in elke muzieksoort is er ook voor degene die het niet leuk vinden iets vets te vinden.. ik zou het ook niet leuk vinden als mensen trance zouden afbaggeren alleen maar omdat "je hoort alleen maar een beat en de hele tijd hetzelfde"..

goed gezegd:)
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by TimeportE

Het gaat hier om je PERSOONLIJKE mening/smaak. Respect is weer wat anders, daar hebben we het al vaak genoeg over gehad d8 ik zo...
@ddicted
Ski-hut "muziek" vind ik absolute ruk

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland